Економіки та менеджменту: Recent submissions

  • Ніжник, Олена Володимирівна; Nizhnyk, Olena Volodymyrivna (Сумський національний аграрний університет, 2022)
    В кваліфікаційній роботі розкрито поняття культури, культурного обслуговування населення, державне регулювання діяльності закладів культури. Основними поняттями, необхідними для аналізу регіонального управління культурною ...
  • Багмет, Любов Анатоліївна; Bagmet, Lyubov Anatolyivna (Сумський національний аграрний університет, 2022)
    В кваліфікаційній роботі розкрито зміст поняття інформаційно - аналітичне забезпечення, ефективне управління, державне регулювання діяльності закладів культури. Основними поняттями, необхідними для аналізу інформаційно – ...
  • Катериніна, Дар’я Миколаївна; Katerynina, Daria Nikolaevna (Сумський національний аграрний університет, 2022)
    Товарна політика як органічна частина маркетингової діяльності торговельних підприємств сприяє підвищенню ефективності збуту товарів. Відповідно до сучасної концепції маркетингу, найбільш активним інструментом маркетинг-міксу ...
  • Козловський, Максим Ігорович; Kozlovskiy, Maksym Igorovych (Сумський національний аграрний університет, 2022)
    В кваліфікаційній роботі розглянуто маркетингове планування діяльності підприємства, здійснено теоретико-методологічне обґрунтування основи маркетингового планування діяльності підприємства, здійснено оцінку організації ...
  • Кальченко, Яна Олександрівна; Kalchenko, Yana Oleksandrivna (Сумський національний аграрний університет, 2022)
    Кваліфікаційна робота присвячена аналізу логістичної діяльності й розробці логістичної стратегії підприємства. В першому розділі досліджено теоретичні основи формування логістичної стратегії сільськогосподарського підприємства, ...
  • Калуга, Юлія Романівна; Kaluga, Yulia Romanivna (Сумський національний аграрний університет, 2022)
    Кваліфікаційна робота присвячена аналізу логістичної діяльності й розробці логістичної стратегії підприємства. В першому розділі досліджено теоретичні основи формування логістичної стратегії сільськогосподарського підприємства, ...
  • Зацепілін, Артем Валерійович; Zatsepilin, Artem Valeriiovych (СНАУ, 2022)
    У кваліфікаційній роботі наведено теоретичне узагальнення підходів до тлумачення сутності понять “збут”, “управління збутовою діяльністю”, уточнено і розвинуто їхнє змістове наповнення. Розробляючи стратегію, підприємство ...
  • Вербицький, Костянтин Васильович; Verbytsky, Kostyantyn Vasyliovych (СНАУ, 2022)
    Кваліфікаційна робота розглядає теоретико-методологічні аспекти комплексу маркетингу підприємства, розглянуто сутність комплексу маркетингу, визначено методи формування комплексу маркетингу підприємства. Проведений ...
  • Демченко, Андрій Іванович; Dеmchenko, Andrew Ivanovich (СНАУ, 2022)
    Кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методичним та практичним питанням маркетингового управління діяльністю підприємства будівельної галузі; дослідженню обсягу і асортименту його робіт і послуг; вивченню особливостей ...
  • Колеснікова, Юлія Сергіївна; Kolesnikova, Yulia Sergiivna (СНАУ, 2022)
    Кваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків удосконалення процесу управління маркетингом персоналу ветеринарної лікарні. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи управління маркетингом ...
  • Коротенко, Людмила Вікторівна; Korotenko, Liudmyla Viktorivna (СНАУ, 2022)
    У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз теоретичних аспектів формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку для підприємств. Розглянуто основні сучасні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства, ...
  • Легуша, Владислав Володимирович; Legusha, Vladyslav Volodymyrovych (СНАУ, 2022)
    Кваліфікаційна робота присвячена питанням управління банківського маркетингу на прикладі відділення №1 ПАТ ««Перший Український Міжнародний Банк». Висока інтерактивність суспільства, жорстка конкуренція на ринку банківських ...
  • Лоцман, Анатолій Васильович; Lotzman, Anatoliy Vasyliovych (СНАУ, 2022)
    У дослідженні запропоновано розв’язання актуальної проблеми, що полягає в обґрунтуванні теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення публічного управління інноваційним розвитком аграрних ...
  • Макаренко, Аміна Леонідівна; Makarenko, Amina Leonidivna (СНАУ, 2022)
    В кваліфікаційній роботі розглянуто сутність маркетингової концепції управління розвитком підприємства, здійснено теоретико-методологічні підходи до формування маркетингової концепції управління розвитком підприємства, ...
  • Моїсеєнко, Володимир Сергійович; Moiseyenko, Volodymyr Sergiyovych (СНАУ, 2022)
    У роботі розглянуто сутність, поняття, особливості планування стратегічних напрямів підприємства. Процес маркетингового планування більш значущий, ніж створення формалізованого плану, відтак визначено, що необхідно ...
  • Солдатенко, О. С.; Soldatenko, Alexander Sergeevich (СНАУ, 2022)
    У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні аспекти маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Доведено, що вибір методики оцінювання рівня конкурентоспроможності має ґрунтуватись ...
  • Ситник, Владислав Олегович; Sytnyk Vladyslav Olehovich (СНАУ, 2022)
    У кваліфікаційній роботі розглянуті та визначені поняття іміджу підприємства в умовах здійснення економічної діяльності в сучасних умовах, та основні його завдання, а також процес формування позитивного іміджу підприємства ...
  • Буднік, Дар’я Юріївна; Budnik, Darya Yuriivna (СНАУ, 2022)
    В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи управління конкурентоспроможністю логістичної системи підприємства, проаналізовано стан розвитку та проведено оцінку конкурентоспроможності логістичної системи аграрного ...
  • Неженець, Влада Сергіївна; Nezhenets, Vlada Sergiivna (СНАУ, 2022)
    Кваліфікаційна робота розглядає теоретико-методологічні аспекти визначення маркетингових можливостей підприємства та оцінку ризиків, розглянуто форми виходу на зовнішній ринок, методи вивчення конкурентоспроможності ...
  • Токовенко, Наталія Олександрівна; Tokovenko, Nataliia Oleksandrivna (СНАУ, 2022)
    Кваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків удосконалення процесу управління маркетинговим потенціалом розвитку лісогосподарського підприємства. В першому розділі досліджено теоретико-методичні засади ...