00 DSpace/Manakin Repository

Управління банківським маркетингом

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Легуша, Владислав Володимирович
dc.contributor.author Legusha, Vladyslav Volodymyrovych
dc.date.accessioned 2023-01-26T10:57:28Z
dc.date.available 2023-01-26T10:57:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устік uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10267
dc.description The qualification work is devoted to the issues of bank marketing management on the example of branch No. 1 of PJSC "First Ukrainian International Bank". The high interactivity of society, fierce competition in the market of banking services and the need to find products and services capable of bringing profit to the bank lead to an increase in the role of marketing policy in the activity of banks. Under these conditions, an increasing number of domestic banks are intensifying marketing efforts in order to ensure the success of the bank in the competitive struggle, to increase the efficiency of banking activity, and its profitability. The work defines the main principles of the formation of the bank's marketing policy and considers the issue of choosing its optimal directions and criteria for evaluating its effectiveness, provides an assessment of the role of marketing policy measures in ensuring the competitive advantages of a banking institution, identifying additional opportunities for it to obtain profit. The analysis of marketing management of banking services and management of bank marketing was carried out. The marketing and financial analysis of the bank's activity is presented. The segmentation of client markets was carried out and the demarcation of banking services according to segments was proposed. There is a substantiated need to introduce new banking services as a means of improving the bank's work and attracting new customers, to develop and justify proposals for improving the methodology of strategic activity of branch #1 of PJSC "First Ukrainian International Bank", aimed at increasing the sale of banking products and increasing bank profits. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена питанням управління банківського маркетингу на прикладі відділення №1 ПАТ ««Перший Український Міжнародний Банк». Висока інтерактивність суспільства, жорстка конкуренція на ринку банківських послуг та необхідність пошуку продуктів і послуг, здатних принести банку прибуток, обумовлюють підвищення ролі маркетингової політики в діяльності банків. За цих умов дедалі більша кількість вітчизняних банків інтенсифікують маркетингові зусилля, щоб забезпечити успіх банку в конкурентній боротьбі, підвищити ефективність банківської діяльності, її прибутковість. У роботі визначено основні принципи формування маркетингової політики банку та розглянуто питання щодо вибору її оптимальних напрямів і критеріїв оцінки її ефективності, надана оцінка ролі заходів маркетингової політики в забезпеченні конкурентних переваг банківської установи, виявленні додаткових можливостей отримання нею прибутку. Проведено аналіз маркетингового управління банківськими послугами та управління банківським маркетингом. Представлений маркетинговий та фінансовий аналіз діяльності банку. Здійснена сегментація клієнтурних ринків та запропоновано розмежування банківських послуг відповідно до сегментів. Обґрунтована необхідність впровадження нових банківських послуг як засобу удосконалення роботи банку та залучення нових клієнтів, розробити та обґрунтувати пропозиції щодо удосконалення методики стратегічної діяльності відділення №1 ПАТ ««Перший Український Міжнародний Банк»., спрямованої на збільшення продажу банківських продуктів та зростання банківського прибутку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject банківський маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингові можливості банківської установи uk_UA
dc.subject банківські продукти uk_UA
dc.subject bank marketing uk_UA
dc.subject marketing capabilities of a banking institution uk_UA
dc.subject banking products uk_UA
dc.title Управління банківським маркетингом uk_UA
dc.title.alternative Bank marketing management uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу