Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків удосконалення процесу управління маркетингом персоналу ветеринарної лікарні. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи управління маркетингом персоналом, зокрема розкрито сутність концепції маркетингу персоналу, визначено взаємозв’язок маркетингу персоналу з управлінням персоналу, деталізовано елементи маркетингового комплексу персоналу 12Р. Крім того, проаналізовано досвід міжнародних компаній у формуванні концепції маркетингу персоналу та визначено найбільш поширені в міжнародній практиці показники, які дозволяють компаніям оцінювати рівень ефективності своїх співробітників.
В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваної ветлікарні, проаналізовано її маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання ефективності управління маркетингом персоналу ветлікарні, проведено SWOT-аналіз та PESTEL-аналіз ветеринарної діяльності, запропоновано оцінювання ефективності основних бізнес-процесів ветлікарні на основі критеріїв професійності роботи медичного персоналу, доступності медичних послуг, рівня обслуговування та престижності закладу.
В третьому розділі обґрунтовано маркетингову стратегію управління персоналом ветлікарні на основі матриці оцінювання зовнішньої та внутрішньої привабливості ветлікарні та запропонований комплекс заходів, які необхідно вжити в рамках даної стратегії; розроблено загальний алгоритм оцінювання лояльності працівників ветлікарні та визначено рейтинг мотиваторів для ветеринарного персоналу за віковою і статевою ознакою.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to the search for strategic directions for improving the marketing management process of the veterinary hospital staff. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of personnel marketing management were investigated, in particular, the essence of the concept of personnel marketing was revealed, the relationship between personnel marketing and personnel management was determined, and the elements of the 12P personnel marketing complex were detailed. In addition, the experience of international companies in the formation of the personnel marketing concept was analyzed and the most common indicators in international practice were determined, which allow companies to evaluate the level of efficiency of their employees.
In the second chapter, the organizational and economic characteristics of the investigated vet clinic are presented, and its marketing activity is analyzed. In addition, an evaluation of the effectiveness of marketing management of the veterinary clinic staff was carried out, a SWOT analysis and a PESTEL analysis of veterinary activity were carried out, an evaluation of the effectiveness of the main business processes of the veterinary clinic was proposed based on the criteria of the professionalism of the medical staff, the availability of medical services, the level of service and the prestige of the institution.
In the third section, the marketing strategy of veterinary clinic staff management is justified on the basis of the evaluation matrix of the external and internal attractiveness of veterinary clinics and the proposed set of measures that must be taken within the framework of this strategy; a general algorithm for evaluating the loyalty of veterinary clinic workers was developed and a rating of motivators for veterinary staff by age and gender was determined.