Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена питанням управління конкурентоспроможністю продукції сільськогосподарського підприємства в системі маркетингу. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи управління конкурентоспроможністю продукції підприємства, зокрема розглянуті підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності продукції у діяльності підприємства та визначена роль конкурентних стратегій в системі маркетингу.
В другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингова діяльність. Крім того, здійснено оцінювання ефективності маркетингового управління конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз існуючих методологічних підходів щодо оцінки рівня конкурентоспроможності продукції, проведено аналіз діяльності та оцінювання рівня конкурентоспроможності продукції сільськогосподарського підприємства.
Третій розділ присвячений визначенню пріоритетних напрямків підвищення конкурентоспроможності продукції за рахунок інноваційної складової та вибору стратегії управління конкурентоспроможністю продукції, визначено механізм реалізації конкурентної стратегії діяльності підприємства.
Description:
In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of managing the competitiveness of the company's products are explored, in particular, the approaches to assessing the level of competitiveness of products in the company's activities are considered and the role of competitive strategies in the marketing system is determined. In the second section, the organizational and economic characteristics of the enterprise under study are given, and its marketing activity is analyzed. In addition, an assessment of the effectiveness of the marketing management of the enterprise's competitiveness was carried out, an analysis of existing methodological approaches to assessing the level of competitiveness of products was carried out, an analysis of the activity and assessment of the level of competitiveness of the agricultural enterprise's products was carried out.
The third section is devoted to the identification of priority directions for increasing the competitiveness of products due to the innovative component and the choice of a strategy for managing the competitiveness of products, and the mechanism for implementing the competitive strategy of the enterprise is determined.