Короткий опис(реферат):
В кваліфікаційній роботі розглянуто методичні і
практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингового управління
збутовою діяльністю підприємства, здійснено теоретико-методичне
дослідження основ маркетингового управління збутовою діяльністю
підприємства, досліджено процес маркетингового управління збутовою
діяльністю на підприємстві, визначено та обґрунтовано шляхи вдосконалення
маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства.
Під час проведення дослідження було встановлено, що раціональна
система збуту обов’язково має базуватися на принципах маркетингу та
відповідати загальній стратегії маркетингової діяльності підприємства.
Збутова діяльність є комплексом пов’язаних між собою операцій з
планування, вибору партнерів та постачальників, ціноутворення та інших дій,
які будуть призводити до збільшення попиту і прискорювати збут продукції
підприємства і, як наслідок, підвищувати його прибутковість та
конкурентоспроможність.
Було розроблено стратегії удосконалення збутової політики діяльності
підприємства з використанням матричних методів маркетингового аналізу,
що допоможуть підприємству зрозуміти свої можливості, використовувати
сильні сторони, уникати загроз та подолати слабкості для досягнення успіху
на ринку. У дослідженні було зроблено акцент на тому, що збутова політика
в умовах війни повинна бути гнучкою, реалістичною та спрямованою на
забезпечення найважливіших потреб клієнтів та власних цілей компанії в
умовах невизначеності.
Одним із перспективних напрямів розвитку збутової політики
підприємства є цифровізація логістичних процесів, який буде поєднувати у
собі можливість дистанційного управління поставками, а також допоможе
налагодити більш тісні взаємозв’язки з клієнтами та контрагентами, що
призведе до покращення якості надаваних послуг з маркетингової точки зору.
Для цього підприємство може впровадити у свою діяльність систему
автоматизації транспортної логістики і доставки Logist.UA, що являє собою
комплекс TMS та YMS систем для автоматизації транспортної логістики та
управління доставками. Було досліджено синергетичний ефект від
впровадження запропонованих заходів.
Суть розробки, основні результати:
In the qualification work methodical and practical
recommendations for improving the marketing management of the company's sales
activity were considered, a theoretical and methodological study of the basics of
the marketing management of the company's sales activity was carried out, the
process of marketing management of the sales activity at the company was
investigated, the ways of improving the marketing management of the company's
sales activity were determined and substantiated.
During the research, it was established that a rational sales system must
necessarily be based on the principles of marketing and correspond to the general
strategy of the enterprise's marketing activities. Sales activity is a complex of
interrelated planning operations, selection of partners and suppliers, pricing and
other actions that will lead to an increase in demand and accelerate the sale of the
company's products and, as a result, increase its profitability and competitiveness.
Strategies were developed to improve the company's sales policy using
matrix methods of marketing analysis, which will help the company understand its
opportunities, use strengths, avoid threats and overcome weaknesses to achieve
success in the market. The study emphasized that wartime sales policies must be
flexible, realistic, and aimed at meeting the most important needs of customers and
the company's own goals under conditions of uncertainty.
One of the promising directions of the development of the company's sales
policy is the digitalization of logistics processes, which will combine the
possibility of remote control of deliveries, and will also help to establish closer
relationships with customers and counterparties, which will lead to an
improvement in the quality of services provided from a marketing point of view.
For this purpose, the company can implement the Logist.UA transport logistics and
delivery automation system, which is a complex of TMS and YMS systems for the
automation of transport logistics and delivery management. The synergistic effect
of the implementation of the proposed measures was investigated. The synergistic
effect of the implementation of the proposed measures was investigated and the
research data showed that the transport costs after the implementation of the new
organizational scheme of freight transportation and the new order processing
system decreased by UAH 281.11 thousand.