00 DSpace/Manakin Repository

Удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нікітін, Євген Олегович
dc.contributor.author Nikitin, Evgeny Olegovich
dc.date.accessioned 2024-01-24T09:15:25Z
dc.date.available 2024-01-24T09:15:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. В. Шумкова uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11447
dc.description In the qualification work methodical and practical recommendations for improving the marketing management of the company's sales activity were considered, a theoretical and methodological study of the basics of the marketing management of the company's sales activity was carried out, the process of marketing management of the sales activity at the company was investigated, the ways of improving the marketing management of the company's sales activity were determined and substantiated. During the research, it was established that a rational sales system must necessarily be based on the principles of marketing and correspond to the general strategy of the enterprise's marketing activities. Sales activity is a complex of interrelated planning operations, selection of partners and suppliers, pricing and other actions that will lead to an increase in demand and accelerate the sale of the company's products and, as a result, increase its profitability and competitiveness. Strategies were developed to improve the company's sales policy using matrix methods of marketing analysis, which will help the company understand its opportunities, use strengths, avoid threats and overcome weaknesses to achieve success in the market. The study emphasized that wartime sales policies must be flexible, realistic, and aimed at meeting the most important needs of customers and the company's own goals under conditions of uncertainty. One of the promising directions of the development of the company's sales policy is the digitalization of logistics processes, which will combine the possibility of remote control of deliveries, and will also help to establish closer relationships with customers and counterparties, which will lead to an improvement in the quality of services provided from a marketing point of view. For this purpose, the company can implement the Logist.UA transport logistics and delivery automation system, which is a complex of TMS and YMS systems for the automation of transport logistics and delivery management. The synergistic effect of the implementation of the proposed measures was investigated. The synergistic effect of the implementation of the proposed measures was investigated and the research data showed that the transport costs after the implementation of the new organizational scheme of freight transportation and the new order processing system decreased by UAH 281.11 thousand. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі розглянуто методичні і практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства, здійснено теоретико-методичне дослідження основ маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства, досліджено процес маркетингового управління збутовою діяльністю на підприємстві, визначено та обґрунтовано шляхи вдосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства. Під час проведення дослідження було встановлено, що раціональна система збуту обов’язково має базуватися на принципах маркетингу та відповідати загальній стратегії маркетингової діяльності підприємства. Збутова діяльність є комплексом пов’язаних між собою операцій з планування, вибору партнерів та постачальників, ціноутворення та інших дій, які будуть призводити до збільшення попиту і прискорювати збут продукції підприємства і, як наслідок, підвищувати його прибутковість та конкурентоспроможність. Було розроблено стратегії удосконалення збутової політики діяльності підприємства з використанням матричних методів маркетингового аналізу, що допоможуть підприємству зрозуміти свої можливості, використовувати сильні сторони, уникати загроз та подолати слабкості для досягнення успіху на ринку. У дослідженні було зроблено акцент на тому, що збутова політика в умовах війни повинна бути гнучкою, реалістичною та спрямованою на забезпечення найважливіших потреб клієнтів та власних цілей компанії в умовах невизначеності. Одним із перспективних напрямів розвитку збутової політики підприємства є цифровізація логістичних процесів, який буде поєднувати у собі можливість дистанційного управління поставками, а також допоможе налагодити більш тісні взаємозв’язки з клієнтами та контрагентами, що призведе до покращення якості надаваних послуг з маркетингової точки зору. Для цього підприємство може впровадити у свою діяльність систему автоматизації транспортної логістики і доставки Logist.UA, що являє собою комплекс TMS та YMS систем для автоматизації транспортної логістики та управління доставками. Було досліджено синергетичний ефект від впровадження запропонованих заходів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.subject збутова діяльність uk_UA
dc.subject канали збуту uk_UA
dc.subject sales uk_UA
dc.subject sales activity uk_UA
dc.subject sales channels uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства uk_UA
dc.title.alternative Improvement of marketing management of sales activities of the enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу