Короткий опис(реферат):
В кваліфікаційній роботі наведено комплексне вирішення
проблеми вдосконалення стратегічного управління конкурентоспроможністю
продукції на прикладі торговельного підприємства.
Розглянуто основні теоретичні підходи до трактування категорії
«управління конкурентоспроможністю», визначено особливості й головні
напрямки управління конкурентоспроможністю та заходи її вдосконалення у
торговельних підприємствах.
Здійснено організаційно-економічну характеристику та аналіз управління
конкурентоспроможністю на досліджуваному підприємстві; визначено основні
чинники та фактори від яких залежить конкурентоспроможність продукції;
сформульовано елементи елементи та конкурентні переваги
конкурентоспроможності продукції; обґрунтовано необхідність вдосконалення
конкурентоспроможності в торговельному підприємстві; проведено аналіз
сучасного стану конкурентоспроможності компанії на ринку; визначено
чинники, які впливають на успішність продажів; розраховано економічну
ефективність функціонування підприємства та ефективність використання його
ресурсів; висвітлено ефективні способи покращення управління
конкурентоспроможністю в торговельному підприємстві; розглянуто можливі
стратегії для підвищення конкурентоспроможності продукції.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work provides a comprehensive solution
to the problem of improving the strategic management of product competitiveness on
the example of a trade enterprise.
The main theoretical approaches to the interpretation of the category of
"competitiveness management" are considered, the features and main directions of
competitiveness management and measures to improve it in trade enterprises are
determined.
Organizational and economic characteristics and analysis of competitiveness
management at the investigated enterprise were carried out; the main factors and
factors on which the competitiveness of products depends are determined; the
elements, elements and competitive advantages of product competitiveness are
formulated; the need to improve the competitiveness of the trade enterprise is
substantiated; an analysis of the current state of the company's competitiveness on
the market was carried out; the factors affecting the success of sales are determined;
the economic efficiency of the operation of the enterprise and the efficiency of using
its resources are calculated; effective methods of improving the management of
competitiveness in a trade enterprise are highlighted; possible strategies for
increasing the competitiveness of products are considered.