00 DSpace/Manakin Repository

Управління конкурентоспроможністю продукції в торговельному підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Совенко, Діана Віталіївна
dc.contributor.author Sovenko, Diana Vitaliivna
dc.date.accessioned 2024-05-31T09:17:32Z
dc.date.available 2024-05-31T09:17:32Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Ткаченко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11852
dc.description The qualification work provides a comprehensive solution to the problem of improving the strategic management of product competitiveness on the example of a trade enterprise. The main theoretical approaches to the interpretation of the category of "competitiveness management" are considered, the features and main directions of competitiveness management and measures to improve it in trade enterprises are determined. Organizational and economic characteristics and analysis of competitiveness management at the investigated enterprise were carried out; the main factors and factors on which the competitiveness of products depends are determined; the elements, elements and competitive advantages of product competitiveness are formulated; the need to improve the competitiveness of the trade enterprise is substantiated; an analysis of the current state of the company's competitiveness on the market was carried out; the factors affecting the success of sales are determined; the economic efficiency of the operation of the enterprise and the efficiency of using its resources are calculated; effective methods of improving the management of competitiveness in a trade enterprise are highlighted; possible strategies for increasing the competitiveness of products are considered. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі наведено комплексне вирішення проблеми вдосконалення стратегічного управління конкурентоспроможністю продукції на прикладі торговельного підприємства. Розглянуто основні теоретичні підходи до трактування категорії «управління конкурентоспроможністю», визначено особливості й головні напрямки управління конкурентоспроможністю та заходи її вдосконалення у торговельних підприємствах. Здійснено організаційно-економічну характеристику та аналіз управління конкурентоспроможністю на досліджуваному підприємстві; визначено основні чинники та фактори від яких залежить конкурентоспроможність продукції; сформульовано елементи елементи та конкурентні переваги конкурентоспроможності продукції; обґрунтовано необхідність вдосконалення конкурентоспроможності в торговельному підприємстві; проведено аналіз сучасного стану конкурентоспроможності компанії на ринку; визначено чинники, які впливають на успішність продажів; розраховано економічну ефективність функціонування підприємства та ефективність використання його ресурсів; висвітлено ефективні способи покращення управління конкурентоспроможністю в торговельному підприємстві; розглянуто можливі стратегії для підвищення конкурентоспроможності продукції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject продукція uk_UA
dc.subject торговельне підприємство uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject products uk_UA
dc.subject trading company uk_UA
dc.title Управління конкурентоспроможністю продукції в торговельному підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Managing the competitiveness of products in a trade enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу