00 DSpace/Manakin Repository

Соціально-психологічні методи в системі менеджменту медичної установи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієнко, Ольга Андріївна
dc.contributor.author Sergienko, Olha Andriivna
dc.date.accessioned 2024-05-31T10:17:52Z
dc.date.available 2024-05-31T10:17:52Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Л. М. Могильна uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11855
dc.description The qualification work considers the essence of the concept of ‘social and psychological climate of the organization’ and compares its nature of influence on the organization’s staff; a study of the social and psychological climate among the staff of a medical institution by anonymous voting was conducted and its results were analyzed. The general organizational and economic is characteristics of the activities of the sole proprietorship Kapelko Volodymyr Mykolaiovych "Kapelko Dentistry". In the third section, we propose such social and psychological methods of developing a medical institution as regular trainings, creating a team for interaction with patients, using technology to improve communication, optimizing the registration and waiting process, stimulating patient activity, psychological support for staff, and active work with feedback to improve the institution's reputation. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі розглянуто сутність поняття «соціально-психологічний клімат» та порівняно його характер впливу на колектив організації; проведено дослідження соціально-психологічного клімату серед персоналу медичного закладу шляхом анонімного голосування та проаналізовано його результати. Надано загальну організаційно економічну характеристику діяльності ФОП Капелько Володимир Миколайович «Капелько Стоматологія». В третьому розділі нами запропоновані такі соціально-психологічні методи розвитку медичної установи, як: проведення регулярних тренінгів, створення команди з взаємодії з пацієнтами, застосування технологій для покращення спілкування, оптимізація процесу реєстрації та очікування, стимулювання активності пацієнтів, психологічна підтримка для персоналу, активна робота зі зворотним зв’язком для покращення репутації закладу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject медична установа uk_UA
dc.subject соціально-психологічні методи uk_UA
dc.subject менеджмент медичної установи uk_UA
dc.subject medical institution uk_UA
dc.subject socio-psychological methods uk_UA
dc.subject management of a medical institution uk_UA
dc.title Соціально-психологічні методи в системі менеджменту медичної установи uk_UA
dc.title.alternative Social and psychological methods in the management system of a medical institution uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу