Короткий опис(реферат):
В статті представлені результати аналізу параметрів взаємостосунків між тренером і спортсменками, які займаються пляжним волейболом. В ході дослідження встановлено, що 52,5% спортсменок групи базової підготовки (1 рік навчання) надають перевагу емоційному параметру оцінки тренера, 45,8% спортсменок групи базової підготовки (3 рік навчання) задоволені сумісними діями з тренером, 53,8 % волейболісток групи спортивного удосконалення підкреслюють авторитет та обізнаність тренера (на рівні 6-8 балів з 8 максимальних).
Таким чином, тренеру під час тренувального та змагального процесу в пляжному волейболі, слід звертати увагу на виявлені особливості взаємодії зі спортсменками.
Суть розробки, основні результати:
The article presents the results of the analysis of the parameters of the relationship between the coach and female beach volleyball players. In the course of the study, it was established that 52.5% of female athletes of the basic training group (1 year of training) prefer the emotional parameter of the coach’s assessment, 45.8% of female athletes of the basic training group (3 year of training) are satisfied with compatible actions with the coach, 53.8% of female volleyball players sports improvement groups emphasize the coach's authority and awareness (at the level of 6 - 8 points out of 8 maximum).
Thus, during the training and competition process in beach volleyball, the coach should pay attention to the revealed features of interaction with female athletes.