Короткий опис(реферат):
In the era of globalization and internationalization of the economy, the only
criterion for efficiency and effectiveness of economic entities is competitiveness.
Ensuring the competitiveness of economic entities in the international market in a
global pandemic has become especially important. Globalization is a defining feature
of the world economy, and economies’ dependence on foreign markets is growing.
Thus, the development of global competition necessitates the development of
economic strategies aimed at improving the efficiency and competitiveness of
enterprises. The authors proposed organizational and financial principles of ensuring
the competitiveness of the enterprise, information, and analytical tools for controlling
the efficiency and competitiveness of enterprises, identified and demonstrated the
logic of harmonizing business management goals using analytical tools for managing
the efficiency of the enterprise and developed methods for integrated assessment of
enterprise competitiveness. Techniques of statistical, economic, and financial
analysis were used in the study; used research methods: grouping, analysis, synthesis,
comparison, etc.
This study aims to enhance enterprise competitiveness. By conducting in depth research on competitiveness theory, analyzing its influencing factors and
development strategies, and evaluating existing competitiveness evaluation models,
this study examines the current state of enterprise competitiveness through case
analysis and proposes strategies for improving competitiveness. Additionally, it
analyzes the impact of the business environment on enterprise competitiveness and
suggests relevant response measures and strategic directions. This study adopts
literature analysis and case study methods to review and analyze competitiveness
theory, investigate the competitiveness status of case enterprises, and summarize the
research findings. The research results provide theoretical support and practical
guidance for enterprises to enhance competitiveness.
Суть розробки, основні результати:
В епоху глобалізації та інтернаціоналізації економіки єдиним критерієм
ефективності та результативності суб’єктів господарювання є
конкурентоспроможність. Забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів
господарювання на міжнародному ринку в умовах глобальної економіки набуло
особливої актуальності. Глобалізація є визначальною рисою світової економіки,
і залежність економіки від зовнішніх ринків зростає. Отже, розвиток глобальної
конкуренції зумовлює необхідність розробки економічних стратегій,
спрямованих на підвищення ефективності та конкурентоспроможності
підприємств. Автором запропоновано організаційно-фінансові принципи
забезпечення конкурентоспроможності підприємства, інформаційно аналітичний інструментарій контролю ефективності та
конкурентоспроможності підприємства, визначено та продемонстровано логіку
узгодження цілей управління бізнесом за допомогою аналітичного
інструментарію управління ефективністю підприємства та розроблено
методику комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємства.
Дане дослідження спрямоване на підвищення конкурентоспроможності
підприємства. Проводячи глибокі дослідження теорії конкурентоспроможності,
аналізуючи фактори її впливу та стратегії розвитку, а також оцінюючи існуючі
моделі оцінки конкурентоспроможності, у цьому дослідженні розглядається
сучасний стан конкурентоспроможності підприємства за допомогою аналізу
кейсів та пропонуються стратегії підвищення конкурентоспроможності. Крім
того, проаналізовано вплив бізнес-середовища на конкурентоспроможність
підприємства та запропоновано відповідні заходи реагування та стратегічні
напрямки. У цьому дослідженні використовується аналіз літератури та методи
кейс-стаді для розгляду та аналізу теорії конкурентоспроможності, дослідження
стану конкурентоспроможності підприємств-кейсів та узагальнення результатів
дослідження. Також у дослідженні використовувалися методи статистичного,
економічного та фінансового аналізу та методи дослідження: групування,
аналіз, синтез, порівняння тощо.
Результати дослідження забезпечують теоретичне обґрунтування та
практичні рекомендації для підприємств щодо підвищення
конкурентоспроможності.