00 DSpace/Manakin Repository

Сучасні інструменти діджитал-маркетингу на підприємстві малого бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павловський, Віталій Андрійович
dc.contributor.author Pavlovsky, Vitaly Andriyovych
dc.date.accessioned 2025-01-20T12:03:17Z
dc.date.available 2025-01-20T12:03:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устік uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13180
dc.description The qualification work is devoted to finding ways to improve digital marketing tools in small business enterprises. The first section examines the theoretical and methodological foundations of the use of digital marketing tools in small business enterprises, defines the essence and components of digital marketing in IT business, characterizes the advantages and disadvantages of traditional and digital marketing for IT enterprises, analyzes the current state of the information technology market and identifies the main challenges faced by Ukrainian IT enterprises. In addition, the author analyzes methods for assessing the effectiveness of digital marketing The second section presents the organizational and economic characteristics of the studied IT enterprise, analyzes its marketing activities. In addition, the effectiveness of the use of digital marketing tools at the enterprise was assessed, a SWOT analysis and EFAS - an analysis of the enterprise and factors affecting the volume of traffic to the enterprise's website were conducted. An analysis of the key elements of SMM promotion of an IT enterprise was conducted. The third section substantiates the directions for improving the enterprise's digital marketing. A digital strategy is proposed for implementation, a content plan for publications for the enterprise's website and social networks is formed, and the effectiveness of the project to develop an application for simulating student learning is economically justified. Based on the analysis of Porter's five forces of competition, the level of competitiveness of the IT enterprise and its competitive advantages are determined. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена пошуку шляхів удосконалення інструментів цифрового маркетингу на підприємствах малого бізнесу. В першому розділі досліджено теоретико-методологічні основи використання інструментів діджитал-маркетингу на підприємствах малого бізнесу, визначено сутність та складові цифрового маркетингу в ІТ бізнесі, охарактеризовано переваги та недоліки традиційного та цифрового маркетингу для ІТ підприємств, проаналізовано сучасний стан ринку інформаційних технологій та визначено основні виклики, з якими стикаються українські ІТ підприємства. Крім того автором проаналізовано методи оцінювання ефективності цифрового маркетингу В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного ІТ-підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання ефективності використання інструментів цифрового маркетингу на підприємстві, проведено SWOT-аналіз та EFAS - аналіз підприємства та факторів, що впливають на обсяг трафіку на сайт підприємства. Проведено аналіз ключових елементів SMM-просування IT-підприємства. В третьому розділі обґрунтовано напрями удосконалення діджитал-маркетингу підприємства. Запропоновано до впровадження цифрову стратегію, сформовано контент-план публікацій для сайту та соціальних мереж підприємства, економічно обґрунтовано ефективність проекту по розробці додатку для симуляції навчання студентів. На основі проведеного аналізу п'яти сил конкуренції Портера, визначено рівень конкурентоспроможності ІТ підприємства та його конкурентні переваги. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject діджитал-маркетинг uk_UA
dc.subject інструменти цифрового маркетингу uk_UA
dc.subject ІТ бізнес uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject digital marketing tools uk_UA
dc.subject IT business uk_UA
dc.title Сучасні інструменти діджитал-маркетингу на підприємстві малого бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Modern digital marketing tools at a small business enterprise uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу