00 DSpace/Manakin Repository

Управління конкурентоспроможністю підприємств будівельної галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чугай, Сергій Сергійович
dc.contributor.author Chugai, S. S.
dc.date.accessioned 2025-01-21T11:11:39Z
dc.date.available 2025-01-21T11:11:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Стоянець uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13203
dc.description In the qualification work, a theoretical generalization was made and a solution to the scientific task was proposed, which consists in improving the theoretical, methodological and practical principles of managing the competitiveness of enterprises in the construction industry. The essence and theoretical aspects of the competitiveness of an enterprise as a complex characteristic of the level of development of a company, which in relation to its competitors expresses the ability to maintain and expand market shares by timely responding to changes in the external environment and using competitive advantages that reflect the main goals of the company, was determined. The work analyzed the economic and financial indicators of the enterprise's activities and established that the enterprise specializes in the implementation of complex electrical installation projects for industrial and residential facilities, as well as the provision of electrical equipment repair services. The enterprise employs 12 people with an average salary of 13,479 UAH. In 2023, the result of negative events is that the enterprise became unprofitable and unprofitable. The determined competitiveness and competitive positions of the enterprise were the lowest score in the construction services market with a score of 49, which is due to the unprofitability of the enterprise and low financial condition indicators, the lack of additional services due to the curtailment of the enterprise's operational activity, low diversification of the range of services and low efficiency of the enterprise's marketing and sales policy, the enterprise inefficiently uses innovative technologies in the process of serving consumers, which negatively affects the demand structure. It is proposed to implement a business model for development using the Business Model Canvas to increase competitiveness and ensure the development of PPCC «Actual-One» in the long-term period, by identifying key parameters that affect the efficiency and sustainability of the business. A visual representation of the model in the form of a Business Model Canvas, which helps management and employees understand which aspects of the enterprise's activities require attention and control. This business model allows the company's management personnel to monitor the balance between different aspects of the enterprise's activities and make coordinated decisions regarding further development. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі було здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано розв’язання наукового завдання, що полягає в удосконаленні теоретичних, методичних та практичних засад управління конкореноспроможністю підприємств будівельної галузі. Визначено сутність та теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства як комплексної характеристики рівня розвитку компанії, яка по відношенню до її конкурентів виражає здатність утримувати і розширювати ринкові частки шляхом своєчасного реагування на зміни зовнішнього середовища і використання конкурентних переваг, які відображають основні цілі компанії. В роботі проаналізовано економічні та фінансові показники діяльності підприємства та встановлено що підприємство спеціалізується на виконанні комплексних електромонтажних проектів для промислових та житлових об'єктів, а також надання послуг з ремонту електрообладнання. На підприємстві працює 12 чоловік із середньою заробітною платою в 13479 грн. У 2023 році наслідком негативних подій є те, що підприємство стало збитковим та малорентабельним. Визначена конкурентоспроможність та конкурентні позиції підприємства склали найнижчий бал на будівельному ринку послуг з балом 49, що обумовлено збитковістю підприємства та низькими показниками фінансового стану, відсутністю додаткового сервісу через згортання операційної активності підприємства, низькою диверсифікацією асортименту послуг та низькою ефективністю маркетингової збутової політики підприємства, підприємство неефективно використовує інноваційні технології в процесі обслуговування споживачів, що негативно впливає на структуру попиту. Запропоновано реалізувати бізнес-модель розвитку із використанням Business Model Canvas для підвищення конкурентоспроможності та забезпечення розвитку ПВКФ «Актуал-один» у перспективному періоді, через визначення ключових параметрів, які впливають на ефективність та стійкість бізнесу. Візуальне представлення моделі у формі канва Business Model Canvas, що сприяє керівництву і працівникам розуміти, які аспекти діяльності підприємства потребують уваги і контролю. Дана бізнес-модель дозволяє управлінському персоналу підприємства відстежувати баланс між різними аспектами діяльності підприємства та приймати узгоджені рішення щодо подальшого розвитку. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.title Управління конкурентоспроможністю підприємств будівельної галузі uk_UA
dc.title.alternative Management of the competitiveness of enterprises in the construction industry uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу