DSpace Repository

Стратегічні напрями маркетингової діяльності банківських установ

Show simple item record

dc.contributor.author Пазов, Дмитро Миколайович
dc.contributor.author Pazov, Dmytro Mykolayovych
dc.date.accessioned 2025-01-31T10:01:30Z
dc.date.available 2025-01-31T10:01:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. О. Макаренко uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13326
dc.description The qualification work is devoted to the study of effective approaches to the formation of marketing strategies in the modern financial market. The study highlights modern theoretical aspects of strategic marketing, identifies key factors influencing the marketing activities of banks, in particular in the context of digitalisation, automation and increased competition. Based on the analysis of the marketing activities of a particular banking institution, comprehensive measures to improve its efficiency are proposed, including the use of modern technologies, optimisation of customer services and introduction of personalised approaches. The paper systemises methodological approaches to forming a marketing strategy taking into account the specifics of banking activities. The scientific novelty of the work lies in the development of a model of strategic marketing planning that takes into account the specifics of the banking sector. The practical significance of the study is determined by the possibility of applying the results to improve the marketing activities of banking institutions, in particular in the context of implementing digital transformation strategies. The analysis of the marketing activities of the banking institution revealed that in order to ensure the competitive advantages of the bank, it is advisable to develop and implement a competition strategy that will include analysis of the target audience, selection of promotion channels, development of an individual approach to working with individuals and legal entities with business, a flexible product line that will significantly increase the amount of funds raised from business, introduction of promotional offers on interest rates, which allows to attract the attention of potential customers of the bank and strengthen the The results of the study can be used by both managers of agricultural enterprises and marketing specialists to develop and implement marketing strategies based on innovative and adaptive solutions. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена присвячена дослідженню ефективних підходів до формування маркетингових стратегій в умовах сучасного фінансового ринку. У дослідженні висвітлено сучасні теоретичні аспекти стратегічного маркетингу, визначено ключові фактори впливу на маркетингову діяльність банків, зокрема в умовах цифровізації, автоматизації та посилення конкуренції. На основі проведеного аналізу маркетингової діяльності конкретної банківської установи запропоновано комплексні заходи для підвищення її ефективності, зокрема використання сучасних технологій, оптимізація клієнтських сервісів та впровадження персоналізованих підходів. У роботі систематизовано методичні підходи до формування стратегії маркетингової діяльності з урахуванням специфіки банківської діяльності. Наукова новизна роботи полягає у розробці моделі стратегічного маркетингового планування, що враховує особливості банківської сфери. Практичне значення дослідження визначається можливістю застосування результатів для вдосконалення маркетингової діяльності банківських установ, зокрема в контексті реалізації стратегій цифрової трансформації Проведений аналіз маркетингової діяльності банківської установи виявив, що для забезпечення конкурентних переваг банку доцільно розробляти та реалізовувати стратегію конкуренції, яка буде включати аналіз цільової аудиторії, вибір каналів просування, розробку індивідуального підходу до роботи з фізичними та юридичними особами з бізнесом, гнучку продуктову лінійку, що значно збільшить обʼєм залучених коштів від бізнесу, запровадження акційних пропозиціій по відсотковим ставкам, що дає змогу звернути увагу потенційних клієнтів банку та посилювати присутнісь Банку в соціальних мережах для зміцнення бренду роботодавця, так і для бренду самого Банку. Результати дослідження можуть бути використані як керівниками аграрних підприємств, так і фахівцями у сфері маркетингу для розробки та реалізації маркетингових стратегій, що базуються на інноваційних і адаптивних рішеннях. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject банківська установа uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject banking institution uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject marketing activities uk_UA
dc.title Стратегічні напрями маркетингової діяльності банківських установ uk_UA
dc.title.alternative Strategic directions of marketing activities of banking institutions uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account