Abstract:
Робота складається із змісту, загальної характеристики роботи та її
кваліфікаційних ознак, огляду досліджень за обраною темою, розділів
основної частини, висновків за результатами МКР (українською та
англійською мовами).
Сформульовано мету, задачі, об’єкт та предмет дослідження, методи
наукового дослідження.
Дослідження присвячено впровадженню технології 3D-друку стінових
панелей у будівництві загальноосвітніх шкіл, спрямованому на підвищення
ефективності, економічності та стійкості будівельних процесів. Розглянуто
технічні, економічні та екологічні аспекти технології, включаючи зменшення
витрат, матеріальних відходів і часу будівництва порівняно з традиційними
методами. Особлива увага приділена можливостям індивідуалізованого
дизайну для покращення навчального середовища.
Методологія дослідження включає аналіз літератури, вивчення
тематичних кейсів, моделювання та проведення технічних експериментів із
прототипами стінових панелей, а також економічний і нормативний аналіз.
Вивчено структурну цілісність, теплові та акустичні властивості матеріалів,
вплив технології на довкілля, а також відповідність чинним будівельним
нормам.
Наукова новизна полягає в системному аналізі можливостей 3D-друку в
будівництві шкільних об’єктів, зокрема його впливу на скорочення витрат і
відходів, а також у розгляді ролі технології як навчального інструменту, що
сприяє розвитку технічної культури в освітньому середовищі.
Description:
The work consists of the content, general characteristics of the work and its
qualification features, a review of research on the selected topic, sections of the
main part, conclusions based on the results of the MCR (in Ukrainian and English).
The goal, objectives, object and subject of the study, methods of scientific
research are formulated.
The study is devoted to the implementation of 3D printing technology of wall
panels in the construction of secondary schools, aimed at increasing the efficiency,
cost-effectiveness and sustainability of construction processes. Technical,
economic and environmental aspects of the technology are considered, including
reducing costs, material waste and construction time compared to traditional
methods. Special attention is paid to the possibilities of individualized design for
improving the learning environment.
The research methodology includes a literature review, thematic case studies,
modeling and conducting technical experiments with prototypes of wall panels, as
well as economic and regulatory analysis. The structural integrity, thermal and
acoustic properties of materials, the impact of the technology on the environment,
as well as compliance with current building codes were studied.
The scientific novelty lies in the systematic analysis of the possibilities of 3D
printing in the construction of school facilities, in particular its impact on reducing
costs and waste, as well as in considering the role of technology as an educational
tool that contributes to the development of technical culture in the educational
environment.