00 DSpace/Manakin Repository

Особливості організації виробництва ресторанної продукції для хворих на целіакію в туристичному готелі у м. Суми

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середа, Ольга Григорівна
dc.contributor.author Мельник, Оксана Юріївна
dc.contributor.author Нікітіна, Тетяна Андріївна
dc.contributor.author Sereda, Olga Hryhorivna
dc.contributor.author Melnyk, Oksana Yuriivna
dc.contributor.author Nikitina, Tatyana Andreivna
dc.date.accessioned 2025-06-05T06:51:26Z
dc.date.available 2025-06-05T06:51:26Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Середа О. Г. Особливості організації виробництва ресторанної продукції для хворих на целіакію в туристичному готелі у м. Суми [Електронний ресурс] / О. Г. Середа, О. Ю. Мельник, Т. А. Нікітіна // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : кол. монографія / за ред. Н. В. Якименко-Терещенко, Д. В. Райко, О. О. Носирєва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2025. – С. 404-446 uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13783
dc.description One of the important signs of the effective operation of a hospitality establishment is the implementation of a plan for the modernization of the hotel enterprise. Competitive requirements force hotels to look for modern ways to increase the attractiveness and accessibility of their services. However, Ukrainian hotel companies often underestimate the importance of innovative management, which leads to a decrease in their competitiveness, violation of management principles and deterioration of the quality of hotel services. The introduction of innovations in the hotel sector is an important driver of development, allowing companies not only to occupy leading positions in the market, but also to meet international service standards. uk_UA
dc.description.abstract Одним із вагомих ознак ефективної діяльності закладу гостинності є виконання плану по модернізації готельного підприємства. Конкурентні вимоги змушують готелі шукати сучасні способи підвищення привабливості та доступності своїх послуг. Проте українські готельні компанії часто недооцінюють значення інноваційного менеджменту, що веде до зниження їх конкурентоспроможності, порушення принципів управління та погіршення якості готельних послуг. Впровадження нововведень у готельній сфері є важливим рушієм розвитку, що дозволяє компаніям не тільки займати провідні позиції на ринку, а й відповідати міжнародним стандартам обслуговування. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher НТУ «ХПІ» uk_UA
dc.subject ресторанна продукція uk_UA
dc.subject целіакія uk_UA
dc.subject безглютенове харчування uk_UA
dc.subject restaurant products uk_UA
dc.subject celiac disease uk_UA
dc.subject gluten-free diet uk_UA
dc.title Особливості організації виробництва ресторанної продукції для хворих на целіакію в туристичному готелі у м. Суми uk_UA
dc.title.alternative Features of the organization of production of restaurant products for patients with celiac disease in a tourist hotel in the city of Sumy uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу