DSpace Repository

Використання інтернет-ресурсів у навчанні аудіювання студентів-бакалаврів немовних факультетів в Україні в умовах надзвичайних ситуацій

Show simple item record

dc.contributor.author Рідель, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Ridel, Tetiana Mykolaivna
dc.date.accessioned 2025-06-19T11:36:30Z
dc.date.available 2025-06-19T11:36:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Рідель Т. М. Використання інтернет-ресурсів у навчанні аудіювання студентів-бакалаврів немовних факультетів в Україні в умовах надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // ІV Міжнародна науково-практична конференція «Інтеграція системи освіти України в європейський освітній простір», (Київ, 25 жовтня 2024 р.). – Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2024. – С. 189-192. – Режим доступу : https://iea.gov.ua/wp-content/uploads/2024/12/theses_2024_ssi-iea.pdf. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13942
dc.description Listening comprehension is a crucial aspect of foreign language learning, particularly for students from non-language faculties. In emergency situations such as pandemics, war, or other crises, traditional learning methods are disrupted, and internet resources become essential for ensuring the continuity of the educational process. This paper examines the use of internet resources for teaching listening skills to bachelor students from non-language faculties in Ukraine during emergencies. The study evaluates key online platforms, podcasts, and video materials that aid in improving listening comprehension skills, while also addressing challenges such as technical limitations and student motivation. The paper recommends integrating authentic materials and interactive exercises to enhance learning effectiveness. uk_UA
dc.description.abstract Аудіювання є важливим компонентом навчання іноземних мов, особливо для студентів немовних факультетів. В умовах надзвичайних ситуацій, таких як пандемії, війна або інші кризи, традиційні форми навчання змінюються, а інтернет-ресурси стають ключовим інструментом для забезпечення безперервності навчального процесу. У статті розглядається використання інтернет-ресурсів для навчання аудіювання студентів-бакалаврів немовних факультетів в Україні під час надзвичайних ситуацій. Оцінюються основні онлайн-платформи, подкасти та відеоматеріали, які допомагають покращити навички слухового сприймання, а також визначаються виклики, пов'язані з використанням інтернет-ресурсів, такі як технічні обмеження та відсутність мотивації студентів. Рекомендується інтегрувати автентичні матеріали та інтерактивні вправи для покращення ефективності навчання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДНУ «Інститут освітньої аналітики» uk_UA
dc.subject інтернет-ресурси uk_UA
dc.subject аудіювання uk_UA
dc.subject надзвичайні ситуації uk_UA
dc.subject Internet resources uk_UA
dc.subject listening comprehension uk_UA
dc.subject emergency situations uk_UA
dc.title Використання інтернет-ресурсів у навчанні аудіювання студентів-бакалаврів немовних факультетів в Україні в умовах надзвичайних ситуацій uk_UA
dc.title.alternative The Use of Internet Resources in Teaching Listening Skills to Bachelor's Students of Non-Language Faculties in Ukraine during Emergency Situations uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account