00 DSpace/Manakin Repository

Еколого-натуралістична освіта в системі роботи закладів позашкільного профілю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибалко, Петро
dc.contributor.author Красілов, Андрій
dc.contributor.author Rybalko, Petro
dc.contributor.author Krasilov, Andrii
dc.date.accessioned 2025-06-24T12:44:39Z
dc.date.available 2025-06-24T12:44:39Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Рибалко П. Еколого-натуралістична освіта в системі роботи закладів позашкільного профілю [Електронний ресурс] / П. Рибалко, А. Красілов // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2025. – № 1 (141). – С. 310-317. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13981
dc.description The purpose of the article is to substantiate the specific features involved in the implementation of ecological and naturalistic education within the system of extracurricular educational institutions. Particular attention is paid to the premise that Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2025, № 1 (141) 317 learning should be based on the personal activity of the individual - on the specific person entering life. Therefore, it is essential, first and foremost, to teach the individual how to learn. This skill should become a fundamental quality of the personality, alongside basic orientation and behavioral competencies. The teacher, in the literal sense of the word, transforms into an organizer of the cognitive activity of learners. An open, future-oriented approach to education acquires a specific content and corresponding methods of instruction. As a result, a foundation is laid for the transition from a memory-based model of schooling to one that emphasizes thinking, creativity, and self-development. uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є обґрунтування особливостей в процесі реалізації еколого - натуралістичної освіти в системі роботи закладів позашкільного профілю особлива увага звертається на те, що навчання повинне спиратися на власну активність особистості тобто на конкретну людину, яка вступає в життя, тому необхідно перш за все, її навчити вчитися. Це вміння повинно стати фундаментальною якістю особистості поряд з первинними орієнтованими і поведінковими навичками. Вчитель, в буквальному розумінні цього слова, перетворюється на організатора пізнавальної діяльності тих, кого навчає. Відкритий, орієнтований у майбутнє характер навчання здобуває специфічний зміст і властиві йому методи навчання. У результаті закладається базис для переходу від школи пам'яті до школи думки і творчості, саморозвитку людини. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СумДПУ імені А.С. Макаренко uk_UA
dc.subject еколого-натуралістична освіта uk_UA
dc.subject позашкільний заклад освіти uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject ecological and naturalistic education uk_UA
dc.subject extracurricular educational institution uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.title Еколого-натуралістична освіта в системі роботи закладів позашкільного профілю uk_UA
dc.title.alternative Environmental - natural education in the system of work of extra-school institutions uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу