Abstract:
У кваліфікаційній роботі розглянуто організацію ремонту автомобільного транспорту в умовах сільськогосподарського підприємства на прикладі діяльності ТОВ «РУДЬ» Сумської області. Робота присвячена підвищенню ефективності ремонту вантажних автомобілів шляхом впровадження сучасних технологій, удосконалення організації праці та модернізації матеріально-технічної бази ремонтної майстерні.
У першому розділі роботи проаналізовано діяльність підприємства, його автопарк, характеристику ремонтної майстерні та автомобіля, який є об'єктом дослідження. Подано дані про стан наявного обладнання, умови експлуатації, основні функції підприємства та проблеми, що виникають під час ремонту техніки. У другому розділі розроблено організаційно-розрахункову частину: обґрунтовано річний обсяг ремонтно-обслуговуючих робіт, визначено кількість працівників, підібрано необхідне обладнання, розроблено планування ремонтної майстерні. У третьому розділі подано конструкторське обґрунтування доцільності створення пристрою для контролю биття підшипників маточин, наведено креслення і методику вимірювання. У четвертому розділі описано процес технологічного відновлення гільз блоку циліндрів дизельного двигуна.
Окремий розділ присвячений охороні праці, безпеці в надзвичайних ситуаціях і організації умов праці в майстерні. У завершальному розділі обґрунтовано доцільність впровадження проєкту з економічної точки зору.
Description:
The qualification work considers the organization of vehicle repair in an
agricultural enterprise using the example of the activities of LLC "RUD" of Sumy
region. The work is devoted to increasing the efficiency of truck repair, in particular
KamAZ-55102, through the introduction of modern technologies, improving labor
organization and modernization of the material and technical base of the repair shop.
The first section of the work analyzes the activities of the enterprise, its fleet,
characteristics of the repair shop and the vehicle, which is the object of the study.
Data are provided on the condition of the existing equipment, operating conditions,
the main functions of the enterprise and problems that arise during the repair of
equipment. The second section develops the organizational and calculation part: the
annual volume of repair and maintenance work is justified, the number of employees
is determined, the necessary equipment is selected, and the layout of the repair shop
is developed. The third section presents the design justification for the feasibility of
creating a device for controlling the runout of hub bearings, provides drawings and
measurement methods. The fourth section describes the process of technological
restoration of diesel engine cylinder block liners.
A separate section is devoted to labor protection, safety in emergency
situations and the organization of working conditions in the workshop. The final
section substantiates the feasibility of implementing the project from an economic
point of view.