Abstract:
У кваліфікаційній роботі проаналізовано практичні засади та аспекти організації перевезень с/г матеріалів на прикладі діяльності товариства з обмеженою відповідальністю. Проаналізовано сучасний стан транспортного процесу, виявлено основні проблеми в організації перевезень, зокрема: неоптимальні маршрути, недостатній рівень використання рухомого складу, тривалість вантажно-розвантажувальних робіт та відсутність автоматизації диспетчерського управління. На основі аналізу розроблено практичні рекомендації щодо підвищення ефективності перевезень, зокрема шляхом удосконалення маршрутів доставки з точки зору витрат і продуктивності. Проведено техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів, яке підтвердило їхню доцільність з погляду зниження експлуатаційних витрат і підвищення економічної ефективності. Окрему увагу приділено питанням організації охорони праці, а також безпеки праці водіїв у процесі перевезення. Отримані результати можуть бути використані для покращення логістичних процесів у малих транспортних підприємствах.
Description:
The qualification work provides a general description of ORION-BIOTECH LLC, an
analysis of road transport. A brief analysis of the company's economic performance indicators was
carried out and ways to improve them were considered. On the basis of the analysis of the company,
ways to improve the transportation of products by road transport of the Limited Liability Company
"ORION-BIOTECH" were outlined. The article characterizes the products transported by ORION BIOTECH LLC, namely: seed material, mineral fertilizers and pesticides. The analysis and
characteristics of the transported products allow for a clearer choice of vehicles for transportation,
speed characteristics of road transport, and requirements for their transportation. The given
technical and operational characteristics of the transport fleet of "ORION-BIOTECH" LLC indicate
its rationality and expediency for transportation. A set of measures for labor safety during the
transportation of agricultural products by road is proposed. Economic calculations are performed.