Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання організації транспортування фруктів та приладів у межах фермерського господарства. Проведено аналіз логістичних процесів ФГ «Джмелик», виявлено основні проблеми транспортування, зокрема застарілий автопарк, відсутність охолоджуваного транспорту, неоптимальні маршрути доставки та високі витрати на перевезення. У роботі здійснено техніко-економічне обґрунтування логістичних рішень, включаючи комбіновану модель транспортування із залученням орендованих рефрижераторів. Визначено обсяги сезонних перевезень, оптимізовано маршрути доставки до основних ринків збуту (Суми, Полтава, Київ). Запропоновано використання багаторазової тари, що дозволяє суттєво зменшити втрати фруктів та витрати господарства. Проведено розрахунок ефективності запропонованих змін. Показано, що після впровадження нової моделі транспортування витрати знижуються майже на 15%, втрати фруктів скорочуються удвічі, а річний прибуток зростає більш як на 740 тис. грн. Здійснено аналіз ризиків і заходів з охорони праці у сфері транспортування. Рекомендовано впровадити логістичну модель в діяльність господарства та адаптувати її для інших підприємств аграрного сектору.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work considers the issue of organizing the transportation of fruits
and equipment within the farm. An analysis of the logistics processes of the Zhmelyk farm
was conducted, and the main transportation problems were identified, including an
outdated fleet, lack of refrigerated transport, suboptimal delivery routes, and high
transportation costs.
The work includes a feasibility study of logistics solutions, including a combined
transportation model involving rented refrigerators. Seasonal transportation volumes are
determined, and delivery routes to the main sales markets (Sumy, Poltava, Kyiv) are
optimized. The use of reusable packaging is proposed, which allows significantly reducing
fruit losses and farm costs.
The effectiveness of the proposed changes was calculated. It was shown that after
the implementation of the new transportation model, costs are reduced by almost 15%, fruit
losses are halved, and annual profit increases by more than 740 thousand UAH.
An analysis of risks and occupational safety measures in the transportation sector
was carried out. It was recommended to implement a logistics model in the farm's activities
and adapt it for other enterprises in the agricultural sector.