Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню актуальних питань,
пов'язаних з проєктуванням і розробкою адміністративного програмного модуля .
У роботі проведений аналіз проблем пов'язаних з впровадженням модуля, сучасний
стан використання адміністративного можуля в освітніх закладах. Наведене
обґрунтування перспективних шляхів удосконалення системи електронного
замовлення курсів.
У дипломній роботі розроблено адміністративний модуль системи
електронного замовлення курсів підвищення кваліфікації для потреб Сумського
національного аграрного університету.
Метою дослідження є створення інструменту, який забезпечує
централізоване керування структурою курсів, обліком слухачів і викладачів,
графіком занять та обробкою замовлень.
У ході роботи проведено аналіз предметної області, спроєктовано
архітектуру модуля, реалізовано програмне рішення з використанням сучасних
веб-технологій та оцінено економічну ефективність його впровадження.
Застосовано методи аналізу, синтезу, моделювання, а також емпіричні методи —
тестування функціональності розробленого продукту.
Практичне значення роботи полягає в можливості використання модуля для
автоматизації внутрішніх процесів управління курсами підвищення кваліфікації в
закладах вищої освіти. Це сприяє зниженню навантаження на персонал та
підвищенню ефективності навчального менеджменту.
Розроблений програмний продукт може бути використаний освітніми
закладами для покращення організації і супроводу курсів.
Суть розробки, основні результати:
The qualification thesis is devoted to the study of relevant issues related to the
design and development of an administrative software module. The paper presents an
analysis of the challenges associated with module implementation, as well as the current
state of administrative module usage in educational institutions. It also provides a
justification for promising directions of improvement in the electronic course ordering
system.
The thesis presents the development of an administrative module for the electronic
course ordering system intended to meet the needs of Sumy National Agrarian University.
The aim of the study is to create a tool for centralized management of course structures,
accounting of participants and instructors, scheduling, and order processing.
During the research, an analysis of the subject domain was carried out, the module
architecture was designed, a software solution was implemented using modern web
technologies, and the economic efficiency of its implementation was assessed. Methods
of analysis, synthesis, modeling, and empirical testing of the module's functionality were
applied.
The practical significance of the work lies in the potential application of the module
for automating internal processes related to the management of advanced training courses
in higher education institutions. This contributes to reducing the workload on staff and
increasing the efficiency of educational management.
The developed software product can be used by educational institutions to improve
the organization and support of training courses.