Короткий опис(реферат):
Бакалаврська робота присвячена комплексному дослідженню сучасного стану та тенденцій розвитку організації культурно-пізнавального туризму. У роботі проаналізовано теоретичні засади культурно-пізнавального туризму, розкрито його сутність, види та особливості. Особливу увагу приділено дослідженню сучасного стану розвитку культурно-пізнавального туризму в Україні та світі, виявленню ключових тенденцій, проблем та факторів, що впливають на його формування. Проаналізовано роль культурної спадщини як основного ресурсу культурно-пізнавального туризму та оцінено ефективність її використання в туристичній діяльності. На основі проведеного аналізу виявлено основні проблеми та перешкоди на шляху розвитку культурно-пізнавального туризму в Україні. У роботі розроблено науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення організації культурно-пізнавального туризму в Україні з урахуванням світового досвіду та сучасних тенденцій, а також обґрунтовано перспективи його розвитку як важливого чинника соціально-економічного та культурного розвитку країни. Робота має практичне значення для фахівців туристичної галузі, працівників сфери культури, науковців та студентів, які цікавляться питаннями організації культурно-пізнавального туризму.
Суть розробки, основні результати:
The bachelor's thesis is dedicated to a comprehensive study of the current state and development trends in the organization of cultural and educational tourism. The paper analyzes the theoretical foundations of cultural and educational tourism, reveals its essence, types, and features. Particular attention is paid to the study of the current state of development of cultural and educational tourism in Ukraine and worldwide, identifying key trends, problems, and factors influencing its formation. The role of cultural heritage as the main resource of cultural and educational tourism is analyzed, and the effectiveness of its use in tourism activities is evaluated. Based on the analysis, the main problems and obstacles in the development of cultural and educational tourism in Ukraine are identified. The paper develops scientific and practical recommendations for improving the organization of cultural and educational tourism in Ukraine, taking into account international experience and current trends, and substantiates the prospects for its development as an important factor in the socio-economic and cultural development of the country. The work has practical significance for specialists in the tourism industry, cultural workers, researchers, and students interested in the organization of cultural and educational tourism