dc.contributor.author |
Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych |
|
dc.contributor.author |
Курінний, Олексій Вячеславович |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-15T07:44:14Z |
|
dc.date.available |
2025-10-15T07:44:14Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Kurinnyi О. Increasing students' motivation in learning foreign languages in agricultural universities [Electronic resource] / О. Kurinnyi // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної студентської конференціії «Світ мов і мови світу», (Київ, 17 квітня 2025 р.). – Київ : Національний університеті біоресурсів і природокористування України, 2025 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14676 |
|
dc.description |
Students in agricultural universities often lack motivation to learn foreign languages due to limited class time and unclear links to their future careers. Motivation can be increased through a professional focus, opportunities for international internships, and a communicative teaching approach that emphasizes real-life, career-related language use. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У студентів аграрних університетів спостерігається низька мотивація до вивчення іноземних мов через відсутність зв’язку з професією та обмежену кількість занять. Підвищити інтерес допоможе професійна мотивація, можливості стажування за кордоном і комунікативний підхід у навчанні, орієнтований на реальні ситуації та майбутню кар’єру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
НУБіП України |
uk_UA |
dc.subject |
foreign language learning |
uk_UA |
dc.subject |
intrinsic motivation |
uk_UA |
dc.subject |
extrinsic motivation |
uk_UA |
dc.subject |
вивчення іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
внутрішня мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішня мотивація |
uk_UA |
dc.title |
Increasing Students' Motivation In Learning Foreign Languages In Agricultural Universities |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Підвищення мотивації студентів у вивченні іноземних мов у аграрних закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |