Короткий опис(реферат):
У тезах розглядаються особливості мовної підготовки в умовах цифрової адаптації освітнього процесу. Автори акцентують увагу на викликах, що постають перед здобувачами вищої освіти під час опанування фахової мови в умовах діджиталізації. Обґрунтовується необхідність упровадження інтерактивних освітніх технологій, що забезпечують підвищення ефективності навчання, розвиток комунікативної компетентності та адаптацію студентів до цифрового середовища. У роботі запропоновано низку педагогічних умов, що сприяють успішній мовній підготовці майбутніх фахівців технічного профілю.
Суть розробки, основні результати:
The thesis explores the specifics of language training in the context of digital adaptation of the educational process. The authors emphasize the challenges faced by higher education students in mastering professional language amid digitalization. The necessity of implementing interactive educational technologies aimed at enhancing learning efficiency, developing communicative competence, and facilitating student adaptation to the digital environment is substantiated. The paper proposes a set of pedagogical conditions that contribute to the successful language training of future technical professionals.