Abstract:
Винахід належить до області машинобудування, зокрема до двигунобудівної галузі, і може бути використаний при створенні компактних, високофорсованих поршневих двигунів внутрішнього згоряння. Новим у поршні двигуна внутрішнього згоряння, який містить корпус з жаровим та напрямним поясами, ущільнюючим поясом, на якому сформовані радіальні проточки під компресійні та маслознімні поршневі кільця, стопорне кільце, вставку та поршневий палець, є те, що днище поршня має конічну, сферичну або іншу випуклу форму, відповідно, як зсередини, так і зовні, що підвищує його жорсткість, вставка поршня виконана у вигляді поєднання трьох тіл обертання, тіло циліндричної форми у її середній частині, конічної або сферичної у верхній та зрізаного конусу у нижній, що дає можливість розташувати поршневий палець більшого діаметрального розміру, на внутрішній конічній поверхні поршня виконані два симетрично розташованих відносно повздовжньої осі симетрії корпусу поршня радіальних поглиблення, у які, з метою унеможливлення осьового обертання корпусу відносно вставки, частково заходять кінці поршневого пальця.
Description:
Изобретение относится к области машиностроения, в частности к двигателестроительной отрасли, и может быть использовано при создании компактных, высокофорсированных двигателей внутреннего сгорания. Новым в поршне двигателя внутреннего сгорания, содержащем корпус с жаровым и направляющим поясами, уплотнительным поясом, на котором сформированы радиальные проточки под компрессионные и маслосъемные поршневые кольца, стопорное кольцо, вставку и поршневой палец, является то, что днище поршня имеет коническую, сферическую или другую выпуклую форму, соответственно, как изнутри, так и снаружи, что повышает его жесткость, вставка поршня выполнена в виде сочетания трех тел вращения, тело цилиндрической формы в ее средней части, конической или сферической в верхней и срезанного конуса в нижней, что позволяет расположить поршневой палец большего диаметрального размера, на внутренний конической поверхности поршня выполнены два симметрично расположенных относительно продольной оси симметрии корпуса поршня радиальных углубления, в которые, с целью предотвращения осевого вращения корпуса относительно вставки, частично заходят концы поршневого пальца.