Короткий опис(реферат):
Стаття присвячена організації змішаного навчання у вищому навчальному закладі. Досліджувалися елементи та методика організації змішаного навчання. Проведено порівняння підходів до змішаного навчання у вітчизняній і зарубіжній літературі, виділені проблеми його організації. Наведені приклади та надані рекомендації щодо організації змішаного навчання у вузі.
Статья посвящена организации смешанного обучения в высшем учебном заведении. Исследовались элементы и методика организации смешанного обучения. Проведено сравнение подходов к смешанному обучению в отечественной и зарубежной литературе, выделенные проблемы его организации. Приведенные примеры и даны рекомендации по организации смешанного обучения в вузе.
Суть розробки, основні результати:
The present article deals with organization of blended learning in higher educational institutions. The author studies the following elements and methodology of the blended learning. The paper compares different approaches to the blended learning in national and foreign literature, discusses the problems of its organization. The author gives examples and guidance for organization of the blended learning in a higher school.