00 DSpace/Manakin Repository

Marketing Research of Industrial Market Environment

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Lukash, Svitlana Mykolayvna
dc.contributor.author Лукаш, Світлана Миколаївна
dc.contributor.author Лукаш, Светлана Николаевна
dc.date.accessioned 2017-02-10T06:53:47Z
dc.date.available 2017-02-10T06:53:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Lukash S. General principles of conducting a competitive marketing research of industrial market environment [Electronic resource] / S. Lukash // Methodological bases and practice of sustainable development implementation : monograph / edited by O. Prokopenko, N. Kostyuchenko. – Ruda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2015. – Р. 162-173. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4203
dc.description Проведение маркетинговых исследований является неотъемлемой частью любой деятельности предприятий и на различных этапах жизненного цикла объекта может полностью удовлетворить потребность в предоставлении информации для решения стратегических и тактических задач. Анализ конкурентной среды имеет важное значение для предприятий всех областей. Явление конкуренции в современной бизнес-среде является одним из основных факторов прогресса и развития в целом. uk_UK
dc.description.abstract Conducting marketing research is an integral part of the activities of enterprises and at various stages of the life cycle of the object can fully meet the need in providing information to address strategic and tactical objectives. The analysis of the competitive environment is essential for enterprises of all areas. The phenomenon of competition in the modern business environment is one of the main factors of progress and development in General. Проведення маркетингових досліджень є невід'ємною частиною будь-якої діяльності підприємств і на різних етапах життєвого циклу об'єкта може повністю задовольнити потребу в наданні інформації для вирішення стратегічних і тактичних завдань. Аналіз конкурентного середовища має важливе значення для підприємств усіх областей. Явище конкуренції в сучасному бізнес-середовищі є одним з основних чинників прогресу і розвитку в цілому. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium uk_UK
dc.subject marketing uk_UK
dc.subject research uk_UK
dc.subject competition uk_UK
dc.subject маркетинг uk_UK
dc.subject дослідження uk_UK
dc.subject конкуренція uk_UK
dc.subject маркетинг uk_UK
dc.subject исследование uk_UK
dc.subject конкуренция uk_UK
dc.title Marketing Research of Industrial Market Environment uk_UK
dc.title.alternative Маркетингове дослідження ринкового середовища промисловості uk_UK
dc.title.alternative Маркетинговое исследование рыночной среды промышленности uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу