DSpace Repository

Інтерактивні методи на занятті з англійської мови у ВНЗ України

Show simple item record

dc.contributor.author Філенко, Олена Дмитрівна
dc.contributor.author Филенко, Елена Дмитриевна
dc.contributor.author Filenko, Olena Dmytrivna
dc.date.accessioned 2017-02-23T07:34:53Z
dc.date.available 2017-02-23T07:34:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Філенко О. Д. Інтерактивні методи на занятті з англійської мови у ВНЗ України [Електронний ресурс] / О. Д. Філенко // Тенденции современной науки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (30 мая-07 июня, 2016 г.). - Великобритания, 2016. - у друці. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4302
dc.description This article focuses on interactive methods at English classes. The practical result of learning of a foreign language can be achieved primarily in the communication studies. Interactive learning is a dialogical learning, during which the interaction between a teacher and a student take place. The organization provides education using interactive teaching and role-playing, simulation situations, creating problematic situations. "Brain storm" is a known interactive technology of collective discussion, which is widely used to generate multiple solutions to specific problems. Brain storming encourages students to exercise imagination and creativity, enables them to freely express their opinions. uk_UK
dc.description.abstract В даній статті увага приділяється інтерактивним методам на занятті з англійської мови. Практичного результату навченості іноземної мови можна досягти передусім у процесі комунікативного навчання. Інтерактивне навчання – це діалогічне навчання, у ході якого здійснюється взаємодія викладача й студента. Організація інтерактивного навчання передбачає використання дидактичних і рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій, створення проблемних ситуацій. Відома інтерактивна технологія колективного обговорення, що широко використовується для вироблення кількох вирішень конкретної проблеми – «мозковий штурм». Мозковий штурм спонукає студентів проявляти уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки.В данной статье внимание уделяется интерактивным методам на занятии по английскому языку. Практического результата владения иностранным языком можно достичь прежде всего в процессе коммуникативного обучения. Интерактивное обучение - это диалогическое обучение, в ходе которого осуществляется взаимодействие преподавателя и студента. Организация интерактивного обучения предполагает использование дидактических и ролевых игр, моделирования жизненных ситуаций, создания проблемных ситуаций. «Мозговой штурм» - известная интерактивная технология коллективного обсуждения, которая широко используется для выработки нескольких решений конкретной проблемы. Мозговой штурм побуждает студентов проявлять воображение и творчество, дает возможность им свободно выражать свои мысли. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.subject засіб спілкування uk_UK
dc.subject формування комунікативної компетентності uk_UK
dc.subject «мозковий штурм» uk_UK
dc.subject средство общения uk_UK
dc.subject формирования коммуникативной компетентности uk_UK
dc.subject «мозговой штурм» uk_UK
dc.subject communication assets uk_UK
dc.subject formation of communicative competence uk_UK
dc.subject "brainstorming" uk_UK
dc.title Інтерактивні методи на занятті з англійської мови у ВНЗ України uk_UK
dc.title.alternative Интерактивные методы на занятии по английскому языку в вузах Украины uk_UK
dc.title.alternative Interactive Methods at English Classes in High Schools of Ukraine uk_UK
dc.type Other uk_UK


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account