Короткий опис(реферат):
Монографія присвячена осмисленню актуальних філософських проблем сучасного наукового й освітнього дискурсів, у контексті яких екологічне знання набуває всебічного й адекватного прочитання. Представлені різноманітні підходи до дослідження екологічного знання, які розглядаються не тільки як суперечливі, а й як такі, що доповнюють один одного. Демонструється послідовність і плідність освітнього дискурсу при вивченні та порівнянні різних концепцій стосовно ноосферизації людського мислення, що досягається через екологізацію освіти та виховання.
Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів та для всіх, хто цікавиться актуальними питаннями екології. Монография посвящена осмыслению актуальных философских проблем современного научного и образовательного дискурса, в контексте которых экологическое знание приобретает всестороннее и адекватное прочтение. Представлены разнообразные подходы к исследованию экологического знания, которые рассматриваются не только как противоречивые, но и как дополняющие друг друга. Демонстрируется последовательность и плодовитость образовательного дискурса при изучении и сравнении различных концепций относительно ноосферизации человеческого мышления, что достигается через экологизацию образования и воспитания. Для научных работников, преподавателей, аспирантов, студентов и для всех, кто интересуется актуальными вопросами экологии.
Суть розробки, основні результати:
The book is devoted to understanding actual philosophical problems of modern scientific and educational discourse; in their context the environmental knowledge acquires an all-round and adequate interpretation. The author has presented various approaches to the study of ecological knowledge, which are considered not only contradictory but complementary as well.
The monograph demonstrates consistency and fruitfulness of educational discourse while studying and comparing different concepts regarding noospherization of human thinking, which is achieved through ecologization of education and training.
It is recommended for scientists, teachers, students and all those who are interested in actual environmental issues.