DSpace Repository

Розробка інноваційно-маркетингових заходів щодо удосконалення управління асортиментом та номенклатурою продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Лишенко, Маргарита Олександрівна
dc.contributor.author Макаренко, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Лышенко, Маргарита Александровна
dc.contributor.author Макаренко, Наталия Алексеевна
dc.contributor.author Lyshenko, Margarita Oleksandrivna
dc.contributor.author Makarenko, Nataliya Oleksiivna
dc.date.accessioned 2020-11-24T13:42:16Z
dc.date.available 2020-11-24T13:42:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Лишенко М. О. Розробка інноваційно-маркетингових заходів щодо удосконалення управління асортиментом та номенклатурою продукції. Повноцінне харчування : інноваційні аспекти технологій, енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу : колективна монографія [Електронний ресурс] / М. О. Лишенко, Н. О. Макаренко. – Харків : ХДУХТ, 2019. – С. 101-124. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8282
dc.description The monograph defines the organizational aspects of improving the assortment of products at the present stage of development of the enterprise. The system of management of assortment policy on the basis of introduction of digital-marketing is characterized. The innovative directions of increasing the efficiency of product range management have been proposed and the economic efficiency of improving the product range management has been evaluated. uk_UA
dc.description.abstract В монографії визначено організаційні аспекти вдосконалення управління асортиментом продукції на сучасному етапі розвитку підприємства. Охарактеризовано систему управління асортиментною політикою на основі впровадження цифрового маркетингу. Запропоновано інноваційні напрямки підвищення ефективності управління товарним асортиментом та оцінено економічну ефективність вдосконалення управління товарним асортиментом. В монографии определены организационные аспекты совершенствования управления ассортиментом продукции на современном этапе развития предприятия. Охарактеризована система управления ассортиментной политикой на основе внедрения digital-маркетинга. Предложены инновационные направления повышения эффективности управления ассортиментом продукции и оценена экономическая эффективность улучшения управления ассортиментом продукции. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ХДУХТ uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject digital-маркетинг uk_UA
dc.subject асортимент uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject ассортимент uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject digital-marketing uk_UA
dc.subject assortment uk_UA
dc.title Розробка інноваційно-маркетингових заходів щодо удосконалення управління асортиментом та номенклатурою продукції uk_UA
dc.title.alternative Разработка инновационно-маркетинговых мероприятий по совершенствованию управления ассортиментом и номенклатурой продукции uk_UA
dc.title.alternative Development of innovative marketing measures to improve the range management and product nomenclature uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account