00 DSpace/Manakin Repository

Подолання стереотипів у міжкультурному спілкуванні студентів через вивчення і порівняння ідіом на заняттях з іноземної мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білоцерковець, Марина Анатоліївна
dc.contributor.author Белоцерковец, Марина Анатолиевна
dc.contributor.author Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
dc.date.accessioned 2021-06-24T08:13:10Z
dc.date.available 2021-06-24T08:13:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Білоцерковець М. А. Подолання стереотипів у міжкультурному спілкуванні студентів через вивчення і порівняння ідіом на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / М. А. Білоцерковець // Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми вищої професійної освіти», (Київ, 23 квітня 2021 р.). – Київ, 2021. – C. 12-13. – Режим доступу : http://kpppo.nau.edu.ua/files/Konfer2021.pdf. - Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9002
dc.description Certain problems in intercultural interaction may happen, if the people who are involved in it, lack cultural awareness of divergent values and beliefs. Negative ethnic stereotypes complicate interethnic understanding and provoke interethnic tensions. But at the same time, stereotypes can also be conceptualized as positive, when they serve as the first step to the contact between people of different nations, who find out similarities of life experience and thinking modes. The potential for working with cultural representations, contained in linguistic learning materials is essential, as it preserves only the phraseological material that is directly or indirectly correlated with the standards and stereotypes of a national culture. Idioms, as a major component of a native-like communication, enable a target language learner’s understanding the thoughts, emotions and views of a target language native speakers. uk_UA
dc.description.abstract Певні проблеми в міжкультурній взаємодії можуть трапитися, якщо люди, які беруть у ній участь, не мають культурної обізнаності про різні цінності та переконання. Негативні етнічні стереотипи ускладнюють міжетнічне порозуміння та провокують міжетнічну напруженість. Але водночас стереотипи можна також сприймати як позитивні, коли вони служать першим кроком до контакту між людьми різних націй, які з’ясовують подібність життєвого досвіду та способів мислення. Потенціал для роботи з культурними уявленнями, що міститься в лінгвістичних навчальних матеріалах, є надзвичайно важливим, оскільки вони зберігають лише той фразеологічний матеріал, який прямо чи опосередковано співвідноситься зі стандартами та стереотипами національної культури. Ідіоми дають змогу людині, яка вивчає іноземну мову, зрозуміти думки, емоції та погляди носіїв даної мови. Определенные проблемы в межкультурном взаимодействии могут случиться, если люди, которые принимают в нем участие, не имеют культурной осведомленности о различных ценностях и убеждениях. Негативные этнические стереотипы затрудняют межэтническое согласие и провоцируют межэтническую напряженность. Но одновременно стереотипы можно воспринимать как положительные, когда они служат первым шагом к контакту между людьми разных наций, которые выясняют сходство жизненного опыта и способов мышления. Потенциал для работы с культурными представлениями, содержащаяся в лингвистических учебных материалах, является чрезвычайно важным, поскольку они сохраняют лишь тот фразеологический материал, который прямо или косвенно соотносится со стандартами и стереотипами национальной культуры. Идиомы позволяют человеку, который изучает иностранный язык, понять мысли, эмоции и взгляды носителей данного языка. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject стереотипи uk_UA
dc.subject міжкультурне спілкування uk_UA
dc.subject заняття з іноземних мов uk_UA
dc.subject стереотипы uk_UA
dc.subject межкультурное общение uk_UA
dc.subject занятия по иностранным языкам uk_UA
dc.subject stereotypes uk_UA
dc.subject intercultural communication uk_UA
dc.subject foreign language classes uk_UA
dc.title Подолання стереотипів у міжкультурному спілкуванні студентів через вивчення і порівняння ідіом на заняттях з іноземної мови uk_UA
dc.title.alternative Преодоление стереотипов в межкультурном общении студентов через изучение и сравнение идиом на занятиях по иностранному языку uk_UA
dc.title.alternative Overcoming stereotypes in intercultural communication of students through the study and comparison of idioms in foreign language classes uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу