Короткий опис(реферат):
Розглянуто можливості застосування навчальних освітніх платформ для реалізації змішаного навчання. Проведено порівняльна характеристика чотирьох моделей організації змішаного навчання (ротаційна, гнучка, «зроби сам», модель збагаченого віртуального навчання) із зазначенням ролі викладача та онлайн роботи. Наведено приклади використання програмних онлайн засобів для організації дистанційного навчання та гейміфікації навчання. Рассмотрены возможности применения учебных образовательных платформ для реализации смешанного обучения. Проведена сравнительная характеристика четырех моделей организации смешанного обучения (ротационная, гибкая, «сделай сам», модель обогащенного виртуального обучения) с указанием роли преподавателя и онлайн работы. Приведены примеры использования программных онлайн средств для организации дистанционного обучения и геймификации обучения.
Суть розробки, основні результати:
The possibilities of using educational educational platforms for the implementation of blended learning are considered. Comparative characteristics of four models of the organization of blended learning (rotational, flexible, A La Carte Model / Self-Blend, Enriched Virtual Model / Online Driver) indicating the role of the teacher and online work, are carried out. Examples of using online software tools for organizing distance learning and пamification of education are given.