Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швець, Ольга Григорівна | |
dc.contributor.author | Осьмук, Наталія Григорівна | |
dc.contributor.author | Улько, Лариса Григорівна | |
dc.contributor.author | Швец, Ольга Григорьевна | |
dc.contributor.author | Осьмук, Наталья Григорьевна | |
dc.contributor.author | Улько, Лариса Григорьевна | |
dc.contributor.author | Shvets, Olga Grigorivna | |
dc.contributor.author | Osmuk, Natalia Grigorivna | |
dc.contributor.author | Ulko, Larysa Grigorivna | |
dc.date.accessioned | 2021-07-09T08:59:31Z | |
dc.date.available | 2021-07-09T08:59:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Швець О. Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech [Електронний ресурс] / О. Швець, Н. Осьмук, Л. Улько // Education during a pandemic crisis : problems and prospects : мonograph / eds. T.Nestorenko, T. Pokusa. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. - Р. 270-276 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9144 | |
dc.description | The possibilities of using educational educational platforms for the implementation of blended learning are considered. Comparative characteristics of four models of the organization of blended learning (rotational, flexible, A La Carte Model / Self-Blend, Enriched Virtual Model / Online Driver) indicating the role of the teacher and online work, are carried out. Examples of using online software tools for organizing distance learning and пamification of education are given. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто можливості застосування навчальних освітніх платформ для реалізації змішаного навчання. Проведено порівняльна характеристика чотирьох моделей організації змішаного навчання (ротаційна, гнучка, «зроби сам», модель збагаченого віртуального навчання) із зазначенням ролі викладача та онлайн роботи. Наведено приклади використання програмних онлайн засобів для організації дистанційного навчання та гейміфікації навчання. Рассмотрены возможности применения учебных образовательных платформ для реализации смешанного обучения. Проведена сравнительная характеристика четырех моделей организации смешанного обучения (ротационная, гибкая, «сделай сам», модель обогащенного виртуального обучения) с указанием роли преподавателя и онлайн работы. Приведены примеры использования программных онлайн средств для организации дистанционного обучения и геймификации обучения. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | The Academy of Management and Administration in Opole | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | смешанное обучение | uk_UA |
dc.subject | учреждение высшего образования | uk_UA |
dc.subject | blended learning | uk_UA |
dc.subject | higher education | uk_UA |
dc.title | Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech | uk_UA |
dc.title.alternative | Реализация смешанного обучения студентов при помощи EdTech | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementing blended learning for students with EdTech | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |