00 DSpace/Manakin Repository

Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швець, Ольга Григорівна
dc.contributor.author Осьмук, Наталія Григорівна
dc.contributor.author Улько, Лариса Григорівна
dc.contributor.author Швец, Ольга Григорьевна
dc.contributor.author Осьмук, Наталья Григорьевна
dc.contributor.author Улько, Лариса Григорьевна
dc.contributor.author Shvets, Olga Grigorivna
dc.contributor.author Osmuk, Natalia Grigorivna
dc.contributor.author Ulko, Larysa Grigorivna
dc.date.accessioned 2021-07-09T08:59:31Z
dc.date.available 2021-07-09T08:59:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Швець О. Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech [Електронний ресурс] / О. Швець, Н. Осьмук, Л. Улько // Education during a pandemic crisis : problems and prospects : мonograph / eds. T.Nestorenko, T. Pokusa. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. - Р. 270-276 uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9144
dc.description The possibilities of using educational educational platforms for the implementation of blended learning are considered. Comparative characteristics of four models of the organization of blended learning (rotational, flexible, A La Carte Model / Self-Blend, Enriched Virtual Model / Online Driver) indicating the role of the teacher and online work, are carried out. Examples of using online software tools for organizing distance learning and пamification of education are given. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто можливості застосування навчальних освітніх платформ для реалізації змішаного навчання. Проведено порівняльна характеристика чотирьох моделей організації змішаного навчання (ротаційна, гнучка, «зроби сам», модель збагаченого віртуального навчання) із зазначенням ролі викладача та онлайн роботи. Наведено приклади використання програмних онлайн засобів для організації дистанційного навчання та гейміфікації навчання. Рассмотрены возможности применения учебных образовательных платформ для реализации смешанного обучения. Проведена сравнительная характеристика четырех моделей организации смешанного обучения (ротационная, гибкая, «сделай сам», модель обогащенного виртуального обучения) с указанием роли преподавателя и онлайн работы. Приведены примеры использования программных онлайн средств для организации дистанционного обучения и геймификации обучения. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher The Academy of Management and Administration in Opole uk_UA
dc.subject змішане навчання uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject смешанное обучение uk_UA
dc.subject учреждение высшего образования uk_UA
dc.subject blended learning uk_UA
dc.subject higher education uk_UA
dc.title Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech uk_UA
dc.title.alternative Реализация смешанного обучения студентов при помощи EdTech uk_UA
dc.title.alternative Implementing blended learning for students with EdTech uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу