Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10347
Назва: Utilization of mobile technologies in the process of learning Ukrainian as a foreign language
Інші назви: Використання мобільних технологій у процесі вивчення української мови як іноземної
Автори: Fomenko, Tatiana
Фоменко, Тетяна
Ключові слова: mobile technologies
Ukrainian as a foreign language
international students
мобільні технології
українська мова як іноземна
іноземні студенти
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Fomenko T. Utilization of mobile technologies in the process of learning Ukrainian as a foreign language [Electronic resource] / T. Fomenko // Conference Proceedings of I International Youth Scientific & Practical Conference, (Kharkiv, 10 November, 2022). – Kharkiv, 2022. – P. 33. – Режим доступу : https://zenodo.org/record/7420483#.Y7cEIHbP02w. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the peculiarities of the formation of the readiness of international students for intercultural communication in the process of studying Ukrainian language. It is noted that applying mobile technologies in the process of studying foreign language has some advantages: quick access to the variety of information, namely accessing resources in a short time; the availability of mobile devices in the educational process; the possibility of interaction and information exchange of materials and the correspondence. As a result of the research it was found out that in the process of learning Ukrainian as a foreign language it is advisable to use such mobile technologies as e-mail, mobile dictionaries, podcasts, mobile reference resources, mobile learning applications, etc.
Опис: У роботі розглядаються дидактичні можливості мобільних технологій в процесі навчання української мови як іноземної. Зазначається, що застосування мобільних технологій під час вивчення іноземної мови має низку переваг: швидкий доступ до різноманітної інформації, а саме доступ до ресурсів у короткий термін час; наявність мобільних пристроїв у навчальному процесі; можливість взаємодії та інформаційного обміну матеріалами та листування. У результаті дослідження було встановлено, що у процесі вивчення української мови як іноземної доцільно використовувати такі мобільні технології, як електронна пошта, мобільні словники, підкасти, мобільні довідкові ресурси, освітні мобільні додатки тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10347
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomenko T_Utilization of mobile technologies in the process of learning Ukrainian as a foreign language.pdf117,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.