Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4993
Назва: Визнання результатів неформальної освіти дорослих : американський досвід
Інші назви: Признание результатов неформального образования взрослых : американский опыт
Recognition of the results of non-formal adult education : american experience
Автори: Терьохіна, Наталія Олексіївна
Терехина, Наталья Алексеевна
Terokhina, Nataliia Oleksiivna
Ключові слова: неформальна освіта
освіта дорослих
валідація
неформальное образование
образование взрослых
валидация
non-formal education
adult education
validation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Терьохіна Н. О. Визнання результатів неформальної освіти дорослих : американський досвід [Електронний ресурс] / Н. О. Терьохіна // Наука і освіта : науково-практичний журнал. - Одеса : Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2017. - Вип. 8.
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті було вивчення і узагальнення американського досвіду щодо визнання результатів неформальної освіти дорослих. Форми визнання результатів неформального навчання є сертифікація, валідація, ідентифікація. Валiдація результатів неформальної освіти дорослих означє підтвердження компетентним органом того, що результати навчання, які були набуті людиною у формальному, неформальному та інформальному контекстах, оцінені відповідно до попередньо встановлених критеріїв та відповідають вимогам стандарту валідації. Целью данной статьи было признание американского опыта в сфере неформального образования взрослых. Формы признания результатов неформального образования взрослых слудующие:сертификация. валидация, идентификация. Валидация результатов неформального образования взрослых означает подтверждение компетентным органом того, что результаты обучения, которые были получены человеком в формальном, неформальном и информальном контекстах, оценены соответственно до заранее установленных критериев и отвечают требованиям стандарту валидации.
Опис: The article deals with the issue of recognition of the results of non-formal adult education in the US. The forms of recognition are certification, validation, identification. Validation means the confirmation by the competent authority of the results of study acquired by a person in formal, non-formal and informal education. Validation of results of non-formal adult education involves identification, valuation and recognition of variety of knowledge and skills that an adult gets during his life. Referring to validation of the results of non-formal adult education in the United States the following terms are used: RPL (Recognition of prior learning), APL (Accreditation of prior previous learning), PLA (Prior learning assessment) - and PLAR (Prior learning assessment recognition). The mechanisms of validation of non-formal adult education used in the United States are the credit system ACE and the program CLEP.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4993
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терьохіна Н. О. Визнання результатів.pdf327,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.