Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6787
Назва: Методичні підходи до оцінки впливу маркетингових заходів на результат управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу
Інші назви: Методические подходы к оценке влияния маркетинговых мероприятий на результат управления сельскохозяйственными предприятиями малого бизнеса
Methodological approaches to the assessment of the impact of marketing efforts on the result of management of small enterprises
Автори: Макаренко, Наталія Олексіївна
Безкоровайна, Ольга Олександрівна
Макаренко, Наталия Алексеевна
Бескоровайная, Ольга Александровна
Makarenko, Nataliya Oleksiivna
Bezkorovoyna, Olga Oleksandrivna
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
управління
маркетинг
маркетинговая деятельность
управление
marketing
marketing activity
management
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Макаренко Н. О. Методичні підходи до оцінки впливу маркетингових заходів на результат управління сільськогосподарськими підприємствами малого бізнесу [Електронний ресурс] / Н. О. Макаренко, О. О. Безкоровайна // Розвиток національних фінансово-економічних систем в умовах глобалізації : зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. пам’яті професора М.Г. Михайлова, (м. Суми, 2018 р.). - Суми : СНАУ, 2018. - С.484-487.
Короткий огляд (реферат): В тезах розглянуто алгоритм оцінювання впливу маркетингових заходів сільськогосподарського підприємства малого бізнесу. Запропоновано підходи до оцінювання впливу маркетингових заходів на результат діяльності сільськогосподарського підприємства малого бізнесу, що умовно поділені на кількісні та якісні показники оцінювання, а саме формування позитивного іміджу підприємства малого бізнесу, позитивні відгуки споживачів частку ринку, місткість ринку, величина доходів та прибутку. В тезисах рассмотрен алгоритм оценки влияния маркетинговых мероприятий сельскохозяйственного предприятия малого бизнеса. Предложены подходы к оценке влияния маркетинговых мероприятий на результат деятельности сельскохозяйственного предприятия малого бизнеса, условно разделены на количественные и качественные показатели оценки, а именно формирование положительного имиджа предприятия малого бизнеса, положительные отзывы потребителей долю рынка, емкость рынка, величина доходов и прибыли.
Опис: The thesis considers the algorithm for assessing the impact of marketing measures of an agricultural small business enterprise. The approaches to assessing the impact of marketing measures on the results of the activity of the agricultural enterprise of small business, which are conditionally divided into quantitative and qualitative indicators of evaluation, namely, the formation of a positive image of small business enterprises, positive responses of consumers market share, market capacity, the amount of income and profit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6787
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макаренко Н. О. Методичні підходи .pdf99,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.