Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6915
Назва: Аналіз умов для виробництва конкурентоспроможної продукції молокопродуктового підкомплексу
Інші назви: Анализ условий для производства конкурентоспособной продукции молокопродуктового подкомплекса
Analysis of conditions for production of competitive production of milk products
Автори: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna Volodymyrivna
Ключові слова: молокопродуктовий підкомплекс
фактори конкурентоспроможності
молокопродуктовый подкомплекс
факторы конкурентоспособности
dairy product subcomplex
competitiveness factors
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Нечипоренко В. В. Аналіз умов для виробництва конкурентоспроможної продукції молокопродуктового підкомплексу [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Суми,10-15 вересня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. - Ч.2. - С. 140-142
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення молокопродуктового підкомплексу в аграрній сфері. Визначено фактори, що формують конкурентні переваги продукції молочного скотарства. Отже, підвищенню конкурентоспроможності молока і молочної продукції сприяють: зростання продуктивності корів; посилення конкурентної боротьби за споживача; формування багатоканальної ринкової системи реалізації і організація оптового продажу готової продукції. В статье рассмотрено значение молокопродуктов подкомплекса в аграрной сфере. Определены факторы, формирующие конкурентные преимущества продукции молочного скотоводства. Следовательно, повышению конкурентоспособности молока и молочной продукции способствуют: рост продуктивности коров; усиление конкурентной борьбы за потребителя; формирование многоканальной рыночной системы реализации и организация оптовой продажи готовой продукции.
Опис: The article considers the value of the dairy product subcomplex in the agrarian sector. The factors that shape the competitive advantages of dairy cattle breeding are determined. Consequently, the increase in the competitiveness of milk and dairy products contributes to: increase in the productivity of cows; increasing competition for the consumer; the formation of a multi-channel market system of implementation and the organization of wholesale sales of finished products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6915
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нечипоренко В.В. Аналіз умов.pdf81,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.