Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6915
Title: Аналіз умов для виробництва конкурентоспроможної продукції молокопродуктового підкомплексу
Other Titles: Анализ условий для производства конкурентоспособной продукции молокопродуктового подкомплекса
Analysis of conditions for production of competitive production of milk products
Authors: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna Volodymyrivna
Keywords: молокопродуктовий підкомплекс
фактори конкурентоспроможності
молокопродуктовый подкомплекс
факторы конкурентоспособности
dairy product subcomplex
competitiveness factors
Issue Date: 2018
Publisher: СНАУ
Citation: Нечипоренко В. В. Аналіз умов для виробництва конкурентоспроможної продукції молокопродуктового підкомплексу [Електронний ресурс] / В. В. Нечипоренко // Технології ХХІ сторіччя : збірник тез за матеріалами 24-ої міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Суми,10-15 вересня 2018 р.). – Суми : СНАУ, 2018. - Ч.2. - С. 140-142
Abstract: У статті розглянуто значення молокопродуктового підкомплексу в аграрній сфері. Визначено фактори, що формують конкурентні переваги продукції молочного скотарства. Отже, підвищенню конкурентоспроможності молока і молочної продукції сприяють: зростання продуктивності корів; посилення конкурентної боротьби за споживача; формування багатоканальної ринкової системи реалізації і організація оптового продажу готової продукції. В статье рассмотрено значение молокопродуктов подкомплекса в аграрной сфере. Определены факторы, формирующие конкурентные преимущества продукции молочного скотоводства. Следовательно, повышению конкурентоспособности молока и молочной продукции способствуют: рост продуктивности коров; усиление конкурентной борьбы за потребителя; формирование многоканальной рыночной системы реализации и организация оптовой продажи готовой продукции.
Description: The article considers the value of the dairy product subcomplex in the agrarian sector. The factors that shape the competitive advantages of dairy cattle breeding are determined. Consequently, the increase in the competitiveness of milk and dairy products contributes to: increase in the productivity of cows; increasing competition for the consumer; the formation of a multi-channel market system of implementation and the organization of wholesale sales of finished products.
URI: http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/6915
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нечипоренко В.В. Аналіз умов.pdf81,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.