Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7101
Назва: Grammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Study
Інші назви: Граматика та прямі методи викладання англійської мови в навчальному закладі з специфічними умовами навчання
Грамматический перевод и прямые методы обучения английскому языку в образовательном учреждении с особыми условиями обучения
Автори: Tamarkina, Olha Leonidivna
Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Ключові слова: English teaching methods
approaches
advantages & disadvantages
методи викладання англійської мови
підходи
переваги та недоліки
методы преподавания английского языка
подходы
преимущества и недостатки
Дата публікації: 2018
Видавництво: Academic Research Publishing Group
Бібліографічний опис: Tamarkina O. Grammar-Translation and Direct Methods in Teaching English in the Educational Institution with Specific Conditions of Study [Electronic resource] / О. Tamarkina // The journal of social science research. – 2018. – Special issue 5. – P. 529-534.
Короткий огляд (реферат): The article is dedicated to the question studying the problem of grammar-translation and direct methods in teaching English is acute because of increasing role of English, on the one side, and demands which are promoted to future law specialists, on the other hand. The significance of this issue arises in detection of peculiarities in teaching English in the educational institution with specific conditions of study. Solving this problem with the help of differentiated approach to teaching English to students and cadets facilitates high qualitative changes. Cтаття присвячена питанню вивчення проблеми граматичного перекладу та прямих методів викладання англійської мови з огляду на зростаючу роль англійської, з одного боку, та вимоги, які підвищуються до майбутніх фахівців з права, з іншого. Значимість цього питання виникає у виявленні особливостей викладання англійської мови в навчальному закладі зі специфічними умовами навчання. Вирішення цієї проблеми за допомогою диференційованого підходу до викладання англійської мови для студентів і курсантів полегшує високі якісні зміни.
Опис: Статья посвящена проблеме изучения проблемы грамматического перевода и прямых методов в преподавании английского языка, которая остро стоит из-за растущей роли английского языка, с одной стороны, и требований, которые выдвигаются к будущим специалистам-юристам, с другой. Значение данной проблемы возникает в выявлении особенностей преподавания английского языка в образовательном учреждении с конкретными условиями обучения. Решение этой проблемы с помощью дифференцированного подхода к преподаванию английского языка студентам и курсантам способствует высоким качественным изменениям.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua/handle/123456789/7101
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.