Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7620
Назва: | Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції |
Інші назви: | Методологические подходы в организации самостоятельной работы студентов ВУЗов в условиях евроинтеграции Methodological approaches in organizing students' self educational activity in the European integration conditions |
Автори: | Тамаркіна, Ольга Леонідівна Байдак, Людмила Іванівна Тамаркина, Ольга Леонидовна Байдак, Людмила Ивановна Tamarkina, Olha Leonidivna Baidak, Lyudmila Ivanivna |
Ключові слова: | методологічні підходи євроінтеграція самостійна робота методологические подходы евроинтеграция самостоятельная работа methodological approaches European integration self educational activity |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Бібліографічний опис: | Тамаркіна О. Л. Методологічні підходи в організації самостійної роботи студентів ЗВО в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак // Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – № 66. – С. 141-144. |
Короткий огляд (реферат): | В даній статті автором розглядається питання щодо методологічних підходів в організації самостійної роботи студентів ЗВО. В сучасних умовах реформування вищої освіти і входження України до європейського простору в рамках Болонського процесу настав якісно новий етап розв’язання проблеми організації самостійної роботи студентів. В данной статье автором рассматривается вопрос о методологических подходов в организации самостоятельной работы студентов ЗВО. В современных условиях реформирования высшего образования и вхождения Украины в европейское пространство в рамках Болонского процесса наступил качественно новый этап решения проблемы организации самостоятельной работы студентов. |
Опис: | In this article the author considers the methodological approaches in organizing students' self-educational activity. In the current context of reforming higher education and Ukraine's accession to the European space within the Bologna process, a qualitatively new stage of solving the problem of organizing students' self educatioanl actuvity has come. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7620 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4 (ст).pdf | 462,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.