Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7990
Title: Введення ідіом при навчанні англійської мови
Other Titles: Введение идиом при изучении английского языка
Introducing Idioms when learning English
Authors: Комарь, Віра Іванівна
Комарь, Вера Ивановна
Komar, Vira Ivanivna
Keywords: іноземна мова
ідіома
підхід
иностранный язык
идиома
подход
foreign language
idioma
approach
Issue Date: 2019
Citation: Комарь В. І. Введення ідіом при навчанні англійської мови [Електронний ресурс] / В. І. Комарь // Міжнародна науково-практична конференція «Наукові теорії сьогодення та перспективи розвитку наукової думки». – Київ, 2019. – Т. 2. – С. 100-101.
Abstract: Комплексний підхід, що включає цілу низку цілей при практичному навчанні мови: практична, виховна, освітня і розвивальна є ключовим в навчанні іноземній мові. Краще вивчати ідіоми в контексті якоїсь теми, пояснюючи іншими словами, а не завчити списком не маючи шансу використати їх на практиці. Комплексный подход, который включает в себя ряд целей в практическом изучении языка: практическое, образовательное, образовательное и развитие имеет ключевое значение в преподавании на иностранном языке. Лучше изучать идиомы в контексте темы, объясняя другими словами, а не применять список не имеющих возможности использовать их на практике.
Description: An integrated approach that includes a number of purposes in the practical learning of the language: practical, educational, educational and developmental is key in teaching in a foreign language. It is better to study the idioms in the context of a topic, explaining in other words, rather than applying a list of not having a chance to use them in practice.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7990
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf63,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.