Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7990
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комарь, Віра Іванівна | - |
dc.contributor.author | Комарь, Вера Ивановна | - |
dc.contributor.author | Komar, Vira Ivanivna | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-14T11:12:27Z | - |
dc.date.available | 2020-08-14T11:12:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Комарь В. І. Введення ідіом при навчанні англійської мови [Електронний ресурс] / В. І. Комарь // Міжнародна науково-практична конференція «Наукові теорії сьогодення та перспективи розвитку наукової думки». – Київ, 2019. – Т. 2. – С. 100-101. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7990 | - |
dc.description | An integrated approach that includes a number of purposes in the practical learning of the language: practical, educational, educational and developmental is key in teaching in a foreign language. It is better to study the idioms in the context of a topic, explaining in other words, rather than applying a list of not having a chance to use them in practice. | uk_UA |
dc.description.abstract | Комплексний підхід, що включає цілу низку цілей при практичному навчанні мови: практична, виховна, освітня і розвивальна є ключовим в навчанні іноземній мові. Краще вивчати ідіоми в контексті якоїсь теми, пояснюючи іншими словами, а не завчити списком не маючи шансу використати їх на практиці. Комплексный подход, который включает в себя ряд целей в практическом изучении языка: практическое, образовательное, образовательное и развитие имеет ключевое значение в преподавании на иностранном языке. Лучше изучать идиомы в контексте темы, объясняя другими словами, а не применять список не имеющих возможности использовать их на практике. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | ідіома | uk_UA |
dc.subject | підхід | uk_UA |
dc.subject | иностранный язык | uk_UA |
dc.subject | идиома | uk_UA |
dc.subject | подход | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | idioma | uk_UA |
dc.subject | approach | uk_UA |
dc.title | Введення ідіом при навчанні англійської мови | uk_UA |
dc.title.alternative | Введение идиом при изучении английского языка | uk_UA |
dc.title.alternative | Introducing Idioms when learning English | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 63,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.