Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7990
Назва: | Введення ідіом при навчанні англійської мови |
Інші назви: | Введение идиом при изучении английского языка Introducing Idioms when learning English |
Автори: | Комарь, Віра Іванівна Комарь, Вера Ивановна Komar, Vira Ivanivna |
Ключові слова: | іноземна мова ідіома підхід иностранный язык идиома подход foreign language idioma approach |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Комарь В. І. Введення ідіом при навчанні англійської мови [Електронний ресурс] / В. І. Комарь // Міжнародна науково-практична конференція «Наукові теорії сьогодення та перспективи розвитку наукової думки». – Київ, 2019. – Т. 2. – С. 100-101. |
Короткий огляд (реферат): | Комплексний підхід, що включає цілу низку цілей при практичному навчанні мови: практична, виховна, освітня і розвивальна є ключовим в навчанні іноземній мові. Краще вивчати ідіоми в контексті якоїсь теми, пояснюючи іншими словами, а не завчити списком не маючи шансу використати їх на практиці. Комплексный подход, который включает в себя ряд целей в практическом изучении языка: практическое, образовательное, образовательное и развитие имеет ключевое значение в преподавании на иностранном языке. Лучше изучать идиомы в контексте темы, объясняя другими словами, а не применять список не имеющих возможности использовать их на практике. |
Опис: | An integrated approach that includes a number of purposes in the practical learning of the language: practical, educational, educational and developmental is key in teaching in a foreign language. It is better to study the idioms in the context of a topic, explaining in other words, rather than applying a list of not having a chance to use them in practice. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7990 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 63,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.