00 DSpace/Manakin Repository

Використання фітнес-додатків з метою залучення студентської молоді до фізичної активності під час дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтушенко, Євген
dc.contributor.author Yevtushenko, Yevhen
dc.date.accessioned 2025-06-18T07:30:57Z
dc.date.available 2025-06-18T07:30:57Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Євтушенко Є. Г. Використання фітнес-додатків з метою залучення студентської молоді до фізичної активності під час дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Є. Г. Євтушенко // Суспільство та національні інтереси. – 2025. – № 2(10). – С. 145-158. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13907
dc.description The article examines the types of physical activity undertaken by students during distance learning through independent fitness activities using modern digital technologies in the form of fitness applications. This approach is particularly popular among young people, enabling training in various locations and conditions. Attention is drawn to the wide range of physical activity types available for independent training with the help of fitness applications (strength, muscular endurance, flexibility, cardio workouts, yoga, Pilates, functional training, high-intensity interval training, stretching, meditation and relaxation, etc.). The importance of using digital assistants for nutritional monitoring is emphasized. These tools calculate daily caloric needs, determine the ideal balance of macronutrients (proteins, fats, carbohydrates) and micronutrients (vitamins, minerals), and provide recipes tailored to the student’s sports nutrition preferences. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості фізичної активності студентів під час дистанційного навчання через самостійні заняття силовим фітнесом із застосуванням сучасних цифрових технологій, зокрема фітнес-додатків. Такий формат тренувань набуває популярності серед молоді та забезпечує можливість займатися в різних місцях і умовах. Акцентується увага на широкому діапазоні направлень фізичної активності, що можна використовувати під час самостійних занять за допомогою фітнес-додатків (сила, силова витривалість, гнучкість, кардіо навантаження, йога, пілатес, функціональні тренування, тренування високої інтенсивності, розтяжка, медитація та релаксація тощо). Наголошено на можливості застосування цифрового помічника з метою контролю харчування, де функціонал розраховує добову норму калорій, визначає ідеальне співвідношення макронутрієнтів (білки, жири, вуглеводи) та мікронутрієнтів (вітаміни, мінерали), пропонуються рецепти, відповідні спортивним харчовим вподобанням студента. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject фітнес-додаток uk_UA
dc.subject фізична активність uk_UA
dc.subject планування uk_UA
dc.subject fitness app uk_UA
dc.subject physical activity uk_UA
dc.subject planning uk_UA
dc.title Використання фітнес-додатків з метою залучення студентської молоді до фізичної активності під час дистанційного навчання uk_UA
dc.title.alternative The use of fitness apps to engage students in physical activity during distance learning uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу