Короткий опис(реферат):
На тлі інтенсифікації навчального процесу в останні роки у закладах вищої освіти спостерігається тенденція до зниження обсягу рухової активності студентів, що негативно позначається на показниках їхнього здоров’я та фізичного стану (Ю. М. Фурман, 2003; О. Ю. Фанигіна, 2005 та ін.). Також можна відмітити, що особливої соціальної значущості набувають питання у формуванні, збереженні та зміцненні здоров’я тих хто навчається. Значну роль в оптимізації цієї ситуації відіграє підвищення мотивації до використання засобів і методів фізичної культури, фізичного виховання в повсякденному житті студентів як академічних, так і самостійних, адекватний вибір засобів для компенсації дефіциту повсякденної рухової активності.
Суть розробки, основні результати:
Against the background of the intensification of the educational process in recent years, there has been a tendency in higher education institutions to reduce the volume of physical activity of students, which negatively affects their health and physical condition (Yu. M. Furman, 2003; O. Yu. Fanygina, 2005, etc.). It can also be noted that issues of forming, preserving and strengthening the health of those who study are of particular social importance. A significant role in optimizing this situation is played by increasing motivation to use means and methods of physical culture, physical education in the everyday life of students, both academic and independent, and an adequate selection of means to compensate for the deficit of everyday physical activity.