Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10771
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баталова, А. Б. | - |
dc.contributor.author | Batalova, A. B. | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-19T10:20:00Z | - |
dc.date.available | 2023-07-19T10:20:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Баталова А. Б. Використання дистанційних платформ та соціальних мереж для навчання та саморозвитку в період військового стану [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Scientific Research and Innovation : Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, (April 3-4, 2023). – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2023. – Р. 101. – Режим доступу : https://orcid.org/0000-0003-2059-9594. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10771 | - |
dc.description | Digitization and informatization of society facilitated the solution of the problem that faced education during the period of martial law. Education reacted very quickly to all changes in society and found optimal options for conducting the educational process. The implementation of online technologies, which are based on a change in approaches to the organization and conduct of training, contributed to solving these issues. Changes are happening globally, because this is not a temporary solution, but a transition to a new qualitative level. | uk_UA |
dc.description.abstract | Цифровізація та інформатизація суспільства полегшили вирішення проблеми, яка стала перед освітою в період військового стану. Освіта дуже швидко відреагувала на всі зміни в суспільстві та знайшла оптимальні варіанти проведення освітнього процесу. Вирішенню цих питань сприяло впровадження онлайн-технологій, які ґрунтуються на зміні у підходах до організації та проведенні навчання. Зміни відбуваються глобальні, тому що це не тимчасове рішення, а перехід на новий якісний рівень. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | FOP Marenichenko V.V. | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | інформатизація | uk_UA |
dc.subject | онлайн-технології | uk_UA |
dc.subject | digitization | uk_UA |
dc.subject | informatization | uk_UA |
dc.subject | online technologies | uk_UA |
dc.title | Використання дистанційних платформ та соціальних мереж для навчання та саморозвитку в період військового стану | uk_UA |
dc.title.alternative | Using remote platforms and social networks for learning and self development during martial law | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
теза.pdf | 246,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.