Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10846
Назва: Визначення місця і ролі інженерної педагогіки у системі підготовки сучасних фахівців через призму принципів
Інші назви: Determining the place and role of engineering pedagogy in the system of training modern specialists through the prism of principles
Автори: Хурсенко, Світлана Миколаївна
Khursenko, Svetlana
Ключові слова: інженерна освіта
інженерна педагогіка
професійна педагогіка
engineering education
engineering pedagogy
professional pedagogy
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Хурсенко С. М. Визначення місця і ролі інженерної педагогіки у системі підготовки сучасних фахівців через призму принципів [Електронний ресурс] / С. М. Хурсенко // Матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції «Світ наукових досліджень», (23-24 травня 2023 р.). – Тернопіль-Переворськ, 2023. – Вип. 19. – С. 78-79.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто показана роль інженерної педагогіки в якості самостійної галузі наукового знання, яка за рахунок взаємодії з технічними науками і технікою педагогічно впливає на розвиток особистості студента, створює умови для формування багатогранної особистості інженера.
Опис: The paper examines the role of engineering pedagogy as an independent field of scientific knowledge, which, due to interaction with technical sciences and technology, pedagogically influences the development of the student's personality, creates conditions for the formation of a multifaceted personality of an engineer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10846
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
04.pdf702,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.