Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12080
Назва: | Використання сервісу QUIZLET у навчанні студентів іноземної мови |
Інші назви: | Using the QUIZLET service in teaching students a foreign language |
Автори: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Ключові слова: | технологія мобільного навчання вивчення лексики гейміфікація освітнього процесу mobile learning technology vocabulary learning gamification of the educational process |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | International Scientific Unity |
Бібліографічний опис: | Рідель Т. М. Використання сервісу QUIZLET у навчанні студентів іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // XІX International scientific and practical conference «Modern Trends are the Driving Force of Scientific Progress», (April 17-19, 2024). – Lisbon : International Scientific Unity, 2024. – Р. 209-211. – Режим доступу : https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2024/04/Modern_trends_are_the_driving_force_of_scientific_progress_April_17_19_2024_Lisbon_Portugal.pdf. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються технології електронного та онлайн-навчання і їхня сучасна модифікація - мобільне навчання (M-Learning). Доведено, що ця технологія має значні переваги та дозволяє студентам використовувати мобільні гаджети для роботи з навчальними додатками, забезпечуючи доступність та індивідуалізацію навчання. Виявлено, що популярний додаток Quizlet, що базується на «системі Лейтнера», сприяє ефективному засвоєнню лексики через використання флеш-карток і різноманітних ігрових режимів. Дослідження показують, що використання Quizlet підвищує мотивацію студентів і покращує їхні результати. Однак, через свої обмеження, додаток не може бути єдиним інструментом навчання і потребує поєднання з іншими методами для повного засвоєння лексики. |
Опис: | The article discusses e-learning and online learning technologies and their modern modification - mobile learning (M-Learning). It is proved that this technology has significant advantages and allows students to use mobile gadgets to work with educational applications, ensuring accessibility and individualization of learning. The popular Quizlet application, based on the Leitner system, has been found to promote effective vocabulary learning through the use of flashcards and various game modes. Studies show that using Quizlet increases student motivation and improves their performance. However, due to its limitations, the application cannot be the only learning tool and needs to be combined with other methods to fully master vocabulary. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12080 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_5.pdf | 127,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.