Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12762
Назва: Використання сервісу Trello в навчальній роботі під час дистанційного навчання
Інші назви: Use of Trello service in educational work during distance education
Автори: Баталова, А. Б.
Batalova, A. B.
Ключові слова: цифрові технології
дистанційне навчання
інтернет-ресурси
digital technologies
distance learning
Internet resources
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Баталова А. Б. Використання сервісу Trello в навчальній роботі під час дистанційного навчання [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Internet Conference "Modern Movement of Science". – Dnipro, 2023. – Р. 79-81. – Режим доступу : https://orcid.org/0000-0003-2059-9594. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Масове поширення і використання цифрових технологій впливає на якість освіти. Дистанційне навчання залежне від інтерактивних форм контролю знань, віртуальної форми взаємодії, які можливі не лише за умов технічного забезпечення, а й умінь та навичок використовувати різноманітні інтернет-ресурси. Педагогічна практика свідчить: якщо спеціалізованим освітнім сервісам приділено достатньо уваги у контексті навчальної, методичної допомоги то ресурси для організації спільної взаємодії всіх учасників освітнього процесу майже не розглядаються. Недостатньою увагою серед освітян користуються сервіси, які дозволяють будувати систему управління навчанням якісно і за вимогами часу. Це, запозичені з інших галузей програми, які ефективно використовуються в бізнесі, виробництві, ІТ-індустрії і зарекомендували себе на ринку інтернет-сервісів як потужні ефективні інструменти. Серед них - система управління проектами Trello. Цей сервіс орієнтований на ефективну командну роботу і інтенсивну комунікацію, а також миттєву роботу з різними джерелами інформації.
Опис: The mass spread and use of digital technologies affects the quality of education. Distance learning depends on interactive forms of knowledge control, virtual forms of interaction, which are possible not only under the conditions of technical support, but also the skills and abilities to use various Internet resources. Pedagogical practice shows: if enough attention is paid to specialized educational services in the context of educational and methodical assistance, resources for organizing joint interaction of all participants in the educational process are almost not considered. Insufficient attention among educators is used by services that allow building a learning management system with high quality and according to the requirements of time. These are programs borrowed from other industries that are effectively used in business, production, and the IT industry and have proven themselves in the Internet services market as powerful and effective tools. Among them is the Trello project management system. This service is focused on effective teamwork and intensive communication, as well as instant work with various sources of information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12762
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баталова_тези_допов_д_.pdf368,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.